Translate

sobota, 11 maja 2013

Drzwi i okiennice

Czasami zdobię coś naprawdę dużego. Wiele jest przy tym pracy, ale i zadowolenie po "robocie" jest większe. Pierwsze takie zamówienie to drzwi wejściowe do domku letniskowego w Uroczysku na Skarpie. T. zażyczył sobie róże, więc róże zdobią wejście go jego domku.

drzwi wejściowe z różami 

Kolejne zamówienie to także drzwi, tym razem do łazienki w mieszkaniu K. Żeby pasowały do wystroju korytarza i do całości, wybrałam motyw magnolii. Zdjęcie trochę krzywe, ale tak czasami bywa z fotografowaniem.

drzwi do łazienki z magnoliami

Dużym (bardzo dużym) zamówieniem były trzy okiennice do domku w Uroczysku na Skarpie, każda miała ponad metr długości. Umieściłam na nich kwiaty magnolii, które po zawieszeniu tworzą coś na kształt łuku.

fragment okiennicy z magnoliami

4 komentarze:

  1. Od miesiąca chodzę i układam w myślach wzór i umieszczenie go na drzwiach mojej nowej pracowni którą w pooowolnym tempie robię :) a tu teraz widzę u Ciebie !! takie drzwi!! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają. Ja zabieram się to tego typu prac tak: rysuję na dużym papierze przedmiot, na którego powierzchni ma być coś naklejone, wycinam motywy, układam, przemieszczam w dowolny sposób tyle razy, aż osiągnę efekt, który się podoba. Następnie naklejam i ... nie do końca się przejmuję, że i tak wyjdzie zawsze troszeczkę inaczej:)

      Usuń
    2. Dziękuję za podpowiedz.. :) chyba bym nie wpadła na ten pomysł z papierem....mnie osobiście zainspirował ten blog http://chateaudefleurs.blogspot.com/2013/03/my-little-country-kitchen.html zerknij tam ,polecam , też lubisz róże na pewno Ci się spodoba :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...