Translate

środa, 15 maja 2013

Kartki okolicznościowe z motywem róż

Deszczowe majowe popołudnie zaowocowało powstaniem paru karteczek okolicznościowych z motywem róż. Szykuje się w najbliższym czasie kilka uroczystości - będzie jak znalazł. Przy haftowaniu korzystałam z autorskich projektów zamieszczonych na stronie www.stitchingcards.com (klik, klik) oraz darmowego wzoru ze strony prickandstitch.ismycraft.com (klik).

karteczka okolicznościowa
z motywem Art Noveau  Rose 1

karteczka okolicznościowa
z motywem Art Noveau  Rose 2

karteczka okolicznościowa
z motywem Art Noveau  Rose 3

karteczka okolicznościowa
z motywem Art Noveau  Rose 4

karteczka okolicznościowa
z motywem róż

karteczka urodzinowa z różami

Kartki z innymi motywami można zobaczyć w poście Kartki okolicznościowe z motywami kwiatowymi.

2 komentarze:

  1. Seria "Art Noveau Rose" jest przecudowna - muszę się w końcu za nią zabrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba cała seria, mam ją już zrobioną kilka razy:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...