Translate

czwartek, 27 czerwca 2013

Tatry Wysokie

Wybrałam się w Tatry w momencie, gdy była tam piękna pogoda. Tydzień wcześniej i tydzień później temperatury dochodziły do kilku, najwyżej kilkunastu stopni, wysoko w górach padał deszcz ze śniegiem, a ja podczas swojej wędrówki miałam słoneczko, słoneczko, słoneczko.

szlak na Szpiglasowy Wierch

widok z Wrót Chałubińskiego

bałwanek ulepiony przez S.
na szlaku na Przełęcz pod Chłopkiem

zejście z Rysów na polską stronę

Czytając wypowiedzi na forum http://tatry.netmark.pl/viewtopic.php?t=1876, znalazłam bardzo ciekawe motto: Nieważne gdzie, ważne, że pod górę!

Na koniec dla wszystkich miłośników gór szarotka, znaleziona przy szlaku na... nie powiem, to tajemnica.

szarotka

Polecam nocleg u p. Kamińskiej, która potrafi godzinami opowiadać o swoich wędrówkach po Tatrach - wśród górali nie jest często spotykane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...