Translate

środa, 6 lutego 2013

Siwaki zmieniają oblicze

Stare wazony wykonane z ceramiki siwej, tzw. siwaki, nie pasują do żadnego wnętrza w moim domu. Postanowiłam je przerobić. Pomalowałam je podkładem, żurawinową farbą do ścian (dwa razy), farbą ecru (też dwa razy), następnie przetarłam papierem ściernym tak, aby widać było trochę farby ciemniejszej. Nakleiłam wycięte z serwetek motywy i pomalowałam wazony pięć razy lakierem bezbarwnym. Siwaki służyć mogą do eksponowania w nich kompozycji z suchych roślin.

mały wazonik z różami


Dla porównania wielkości na lewej fotografii pokazany jest siwak i standardowa doniczka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...