Translate

środa, 17 lipca 2013

Chustecznik drewniany z motywem kotka

Kupując ten papier ryżowy, ba, nawet zdobiąc ten chustecznik, nie widziałam oprócz pięknych kwiatów ukrytego w nim kotka. Nie są to moje "klimaty" - więc świadomie nie kupiłabym takiego motywu. Dopiero po pewnym czasie, przyglądając się jakiejś fotografii, dostrzegłam zwierzaka:) 
Chustecznik jest prezentem dla M.

chustecznik z kotkiem - widok z przodu

chustecznik z kotkiem - widok z boku

chustecznik z kotkiem - widok z tyłu

chustecznik - zbliżenie na kotka:)

Pudełka na chusteczki, ozdobione innymi motywami, można zobaczyć w poście Chusteczniki.

10 komentarzy:

  1. Świetny , uwielbiam koty , pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że się podoba. Kiedyś zamieszczę karteczki z motywami kotów:) Dzięki za komentarz i dobrej pogody życzę (i aury na dworze, i pogody ducha:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ukrył się sprytnie kociak :)
    Miłego dzionka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:) Dzięki za komentarz. Też życzę wszystkiego dobrego, jutro już piątek:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem wielbicielka kotów, więc motyw z kotkiem bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj :) trafiłam do Ciebie przypadkowo, ale będę zaglądać częściej aby podziwiać piękne przedmioty ,które tworzysz .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się bardzo - szczęśliwe przypadki:))) Dziękuję za miły komentarz. Zapraszam na pogaduchy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny motyw florystyczny. Ale, ze jeszcze z kotem? Miłe zaskoczenie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam zaskoczona - koty nie są moim ulubionym motywem, ale ten przypadł mi do gustu:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...