Translate

wtorek, 16 lipca 2013

Chustecznik i pudełko z motywem pastelowych róż

Bardzo lubię zdobić pudełka na CD, przy czym można je wykorzystywać nie tylko do przechowywania płyt. Niektórzy trzymają w nich torebki z przyprawami, ja trzymam w niektórych serwetki, czasami haftowane przeze mnie kartki. Jedno z tych pudełek tak się spodobało osobie nim obdarowanej, że stwierdziła, iż będzie przechowywać w nim swoją biżuterię typu: naszyjniki i korale.

pudełko na CD z motywem pastelowych róż - widok z przodu

pudełko na CD z motywem pastelowych róż - widok z tyłu

pudełko na CD z motywem pastelowych róż - widok z boku

pudełko na CD z motywem pastelowych róż - widok z boku

Do kompletu dorobiłam jeszcze chustecznik sześcienny (został podarowany E.). Serwetka idealnie pasuje wymiarami na wysokość tego typu przedmiotu.

chustecznik kwadratowy w pastelowe róże - widok z przodu

chustecznik kwadratowy w pastelowe róże - widok z boku

Polecam - inne sposoby zdobienia podobnych przedmiotów można zobaczyć w postach:
Pudełka drewniane na CD;
Chusteczniki kwadratowe.

2 komentarze:

  1. Świetne prace :)
    Uwielbiam tą serwetkę - jeszcze jej nie używałam, bo mam tylko jedną i mi szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz przed północą:)) A z tą serwetką - rozumiem, czasami tak jest, że kupuje się 1-2 i... właśnie zabraknie albo się popsuje:). Jak Ci tak bardzo szkoda:))), to mogę przesłać kilka sztuk tego wzoru:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...