Translate

wtorek, 2 lipca 2013

Konewki metalowe z motywami kwiatowymi

Metalowe konewki, kupione w sklepie IKEA, smuciły swoją szarością. Postanowiłam je ozdobić i rozdać w prezencie (imieniny A. i B.). Konewka z makami pojedzie niedługo do Krakowa jako upominek dla B.
Ostatnio miałam sygnał od B., że podczas użytkowania na rączce "odchodzi" farba. Może źle położyłam podkład? Z przymrużeniem oka można stwierdzić, że efekt postarzania wyszedł samoistnie.

konewka z niezapominajkami dla A.

konewka z pelargoniami dla B.

konewka z makami

4 komentarze:

  1. konewki są ok! super, ale troche patynki by im się przydało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dobre słowa, co do patyny, cieniowań itp. rzeczy - to już się tłumaczę - jestem samoukiem i początkującą osobą w decoupage'u, nawet crakle mi nie wychodzą. Jak używam konturówki to ręce mi się "telepią":)))) No i boję się przedobrzyć ze zdobieniami... Może kiedyś się jeszcze nauczę:))))

      Usuń
  2. ..i teraz wyglądają o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jak miło, że ktoś zajrzał do starych postów:) Dzięki:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...