Translate

sobota, 13 lipca 2013

Kuferki na biżuterię

Miałam kiedyś drewniany kuferek na biżuterię. Stał sobie niewykorzystany  na górnej półce w szafie.  Po ozdobieniu w ulubiony motyw róż sprezentowałam go A. Brakowało mu tylko ozdobnego zameczka (został dokupiony w późniejszym terminie).

kuferek z różami dla A.

Drugi kuferek (bardzo podobny do poprzedniego) służył właścicielce długie lata. Po odnowieniu zyskał zupełnie inny wygląd. Tylko ułamany kawałeczek wieczka świadczy o jego długiej historii.

kuferek z różami dla K.

Trzeci kuferek (prawie kufer) został zrobiony na specjalne zamówienie B. Tym razem z motywem słoneczników.

kuferek ze słonecznikami dla B.

Polecam - inne sposoby zdobienia podobnych przedmiotów można zobaczyć w poście:

6 komentarzy:

  1. Wszystkie kuferki są przepiękne ale te z motywem bardzo mnie zachwyciły. Jestem pod ich ogromnym urokiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa::) Co Ci się bardziej podoba - róże czy słoneczniki?

      Usuń
  2. myślę tak samo jak Beata, one są prześliczne, wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kuferki , bardzo ciekawe prace prezentujesz na swoim blogu , pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za dobre słowa, witam na moim blogu, zaraz zajrzę do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...