Translate

poniedziałek, 15 lipca 2013

Lampiony z różami

Jakiś czas temu miałam przyjemność pomalować i ozdobić drewnianą biblioteczkę (tu można zobaczyć) z lat 60. XX wieku. Wśród wielu motywów, użytych podczas pracy, pojawiły się piękne, delikatne róże z papieru ryżowego Decomanii. Papier tak mi się spodobał, że kupiłam chyba ze cztery arkusze. Jako upominek dla właścicielki biblioteczki wykonałam trzy lampioniki ozdobione motywami róż z tego papieru. W podzięce dostałam sernik o smaku pamiętanym z dzieciństwa. Nooo, pychota.

lampiony z różami - widok z przodu

lampiony z różami - widok z tyłu

lampion z różami

6 komentarzy:

  1. Bardzo delikatne lampiony, ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ten motyw sprawia, że są tak delikatne:) Najładniej wyglądają wieczorem, gdy płoną w nich świeczki:) Dziękuję za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatne i rzeczywiście wieczorem będą wyglądały niesamowicie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś jeszcze coś z tego papieru zrobię - jak już pisałam mam spory zapas:) Dziękuję za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. So romantic and beautiful! Thanks for stopping by:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I was in Croatia this year during May. Plitvice Lakes National Park was absolutely amazing!
      http://cudartenka.blogspot.com/2013/06/morze-i-gory-w-jednym-miejscu.html
      http://cudartenka.blogspot.com/2013/06/inspiracje-z-poudnia-europy.html

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...