Translate

piątek, 12 lipca 2013

Pudełko metalowe z różami

Pudełko w oryginale zawierało bardzo dobre cukierki:, ale było fioletowe. Przez długi czas stało sobie na górnej półce w kuchennej szafce. Trzymałam w nim proszek do pieczenia ciasta i cukier waniliowy. Przemalowałam je na kolor bordowy, na to położyłam, tapując, kolor ecru. Po naklejeniu bardzo ładnie wyglądającego motywu róż, pudełko zyskało zupełnie inny wygląd. Służy mi teraz do przechowywania drobiazgów kosmetycznych. Nadal pachnie wanilią.

metalowe pudełko z różami

8 komentarzy:

  1. Z tym bordowym podkładem fajny pomysł :) dzięki temu niebanalnie to wygląda , a pudełko śliczne :) też lubię kwiatowe motywy :)
    Pozdrowieńka zasyłam
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten bordowy kolor jest związany z tym, że cały czas nie udaje mi się osiągnąć dobrych efektów z użyciem cracle:). Ale czasem, żeby wszystkie moje wytwory nie były ozdobione w jednym kolorze, maluję najpierw przedmiot na ciemniejszy kolor (nie tylko bordowy), a następnie prawie suchym pędzelkiem (albo gąbką) kładę warstwę jaśniejszej farby. Efekt mi się też podoba, po prostu ciekawiej to wygląda. Miłej niedzieli, u mnie słońce za oknem i błękitne niebo:)

      Usuń
  2. Pudełko po zmianie wizerunku wygląda teraz pięknie. Róże, to bardzo wdzięczny motyw dekoracyjny, a róże które wykorzystałaś sprawiają, że pudełko zyskało bardzo delikatny i romantyczny wygląd. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za komentarz. Pudełko też mi się podoba (nie żeby podobały mi się wszystkie prace, które robię, ale akurat ta - tak:) Wszystkiego dobrego życzę:)

      Usuń
  3. Witam. Metalowe pudełko wygląda prześlicznie !
    Piękne rzeczy Tworzysz ;) Twoje puszki i słoiczki po kawie świetnie ozdobione a konewki są rewelacyjne.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo serdecznie dziękuję za komentarz i dobre słowa:) Od razu mi lepiej na duchu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj na moim blogu, dzięki za komentarz:))) Życzę udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...