Translate

piątek, 5 lipca 2013

Serwetniki z różnymi motywami

Lato w całej pełni. W ogródkach kwitnie lawenda. Przepiękne uprawy tych ziół można gdzieniegdzie zobaczyć, podróżując po Polsce. Co prawda, nie są to lawendowe pola w Prowansji, ale zawsze coś, co ładnie wygląda i ładnie pachnie.
W moich pracach często pojawia się motyw lawendy. Odkąd zobaczyłam lawendowe krzaki w Dalmacji, z przyjemnością korzystam z różnorodnych motywów, przedstawiających tę piękną roślinę.

serwetnik z lawendą - motyw I

serwetnik z lawendą - motyw II

serwetnik z lawendą - motyw III

Polecam - inne sposoby zdobienia podobnych przedmiotów można zobaczyć w poście:

4 komentarze:

  1. O widzę że mamy podobnego bloga:))) temat i szata graficzna :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że szablon jest dobry:) Przejrzałam wiele różnych możliwości łącznie z wyglądem dynamicznym (trzeba było widzieć tę panikę w moich oczach jak utraciłam wszystkie poprzednie ustawienia:)))) no i zdecydowałam się na ten wygląd. Nawiasem ... pisząc:) natrafiłam już na kilka blogów o podobnej szacie graficznej, np. http://teofano.blogspot.com/

      Usuń
  2. Uwielbiam lawende.Serwetniki ślicznie się prezentują z tym motywem.Super.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...