Translate

czwartek, 9 maja 2013

Słoiki na przyprawy

Szklane opakowania po kawie (obok szklaneczek po nutelli) są bardzo dobrym tworzywem do upcyklingu. Przez wiele lat uzbierało się w moim domu dużo jednakowych słoików po kawie Jacobs Cronat Gold w trzech rozmiarach (małe - 50 g, średnie - 100 g i duże - 200 g). Postanowiłam je ozdobić, wykorzystując serwetki z motywem ziół.

słoiki małe

słoiki małe

słoiki średnie

słoiki duże

Jeden ze słoików pomalowałam w całości i ozdobiłam w motyw herbaciany, ale doszłam do wniosku, że bardziej praktyczne są słoiki z ozdobą na jednej ściance (nie trzeba słoika otwierać, żeby zobaczyć, co jest wewnątrz).

słoik duży na herbatę

4 komentarze:

  1. ja wciąż główkuję jak moje zioła w kuchni podpisać... na taki pomysł nie wpadłam - GENIALNE!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam te słoiczki, nawet podsyłałam Ci jakiś link do odpowiednich naklejek:)

      Usuń
    2. a pewnie :) link mam zapisany a słoiczki jak stały tak stoją ;-)))
      ale zmotywowałaś mnie ;-)))

      Usuń
    3. Zobaczę kiedyś te słoiczki:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...