Translate

środa, 10 lipca 2013

Tabliczka z napisem "Jestem w ogrodzie"

Tabliczka dla. B.  z życzeniami, aby woda w końcu zeszła z wyspy i aby praca w ogrodzie tego lata była samą przyjemnością.

tabliczka z napisem

Tabliczkę wykonałam z MDF-u podczas kursu Decoupage z techniką spękań cracle oraz napisy w Art Szkole Asket. Jest postarzana przy pomocy świecy i crackle dwuskładnikowego. Udział w kursie był możliwy dzięki bonowi prezentowemu, jaki mi ufundowali moi bliscy, którym za to bardzo dziękuję. 

6 komentarzy:

  1. Tabliczka na czasie :)) sama też muszę o takiej pomyśleć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tabliczkę nie tak trudno zrobić, trudniej znaleźć czas na pójście do ogrodu:) Ale trzeba korzystać z lata, póki jeszcze jest:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to jak leje trzeba robić tabliczki, cierpliwie czekając na możliwość wyjścia do ogrodu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na taką tabliczkę!Muszę pomyśleć o wyhaftowaniu takiej,ale na razie to ogród mnie woła:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam działkę, ale... musi poczekać:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...