Translate

środa, 31 lipca 2013

Chustecznik i serwetnik z ornamentem

Wykonałam ostatnio na imieniny dla bardzo sympatycznej młodej osoby chustecznik i serwetnik z ornamentem. Całość utrzymana jest w jednolitej kolorystyce, wnętrze bejcowane na ciemnobrązowy kolor.

chustecznik z ornamentem - widok z przodu

chustecznik z ornamentem - widok z boku

serwetnik z ornamentem - widok z boku

serwetnik z ornamentem - widok z tyłu

Przy ozdabianiu tych przedmiotów użyłam serwetki z motywem, który wykorzystałam również do ozdobienia tablicy korkowej (można zobaczyć tu).

14 komentarzy:

  1. Oj tak, mam dłuuugi urlop:) I noce są długie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik, bardzo lubię taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz:) I adresatce prezentu też się spodobało:)

      Usuń
  3. Kolorystyka zdecydowanie moja;)Bardzo lubię prace w takim klimacie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - dużo osób lubi brązy, a ja przypadkiem dostałam bejcę w tym kolorze - i... chyba zacznę więcej takich rzeczy robić:)

      Usuń
  4. Komlecik bardzo gustowny , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancki jest ten komplet . Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wykorzystany motyw, nie sądziłam, że ta serwetka ma taki potencjał :) super zgrywa się z kolorem bejcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetka bardzo ładna, ale dość "rzadka", trudno się ją nakleja.

      Usuń
  7. Dzięki, miło, że się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...