Translate

wtorek, 30 lipca 2013

Cudarteńka z motywami marynistycznymi

Lubię kolor ecru "515' i lubię motywy marynistyczne. Co prawda, nijak się to ma do znanego wszystkim stylu marynistycznego (nie lubię koloru niebieskiego:), ale ja to tak nazywam i już:). Moja kuchnia została stworzona właśnie w (moim) stylu marynistycznym. A właściwie kuchnia jest w stylu "Podróż po wanilię i cynamon".

taca marynistyczna

solniczki

świeczniki

metalowe pudełko na ciastka

metalowe pudełko z żaglowcem

O innych przedmiotach z mojej kuchni można przeczytać tu.

14 komentarzy:

  1. Metalowe pudełka są rewelacyjne i jak widać wcale nie muszą być niebieskie ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście - nie muszą być niebieskie:) Dzięki za dobre słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wanilia i cynamon ... urocze połączenie :)
    Piękne prace !
    Cieplutko pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wanilia i cynamon - urocze połączenie:) A jak pięknie pachnie:))) W grudniu zamieszczę zdjęcia choinki robionej w tym klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne :) podoba mi się taka interpretacja stylu marynistycznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam, zdaję sobie sprawę, że to się nijak ma do prawdziwego stylu marynistycznego, ale - trudno:) Kolor ecru uparcie wypiera w moich pracach kolor niebieski. Tylko żaglowce pięknie i tu, i tu wyglądają:)))) No i muszelkom "do twarzy" w brązowym:)

      Usuń
  6. Śliczny komplecik w stylu morskim,
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe, morskie, a jednak nie błękitne! :)
    zapraszam Cię przy okazji do mnie na Drewniane Candy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie błękitne:))) Za zaproszenie dziękuję - już "pędzę":)))

      Usuń
  8. Morskie motywy nie muszą być tylko w kolorze niebieskim,przecież morze ma wiele odcieni,a piasek i muszelki.. Świeczniki pięknie w stylu morskim:)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, morze ma wiele kolorów:)) Kiedyś płynęłam 2 miesiące po Atlantyku - mogłam obserwować wiele odcieni niebieskiego, zielonego, szarego. A świeczniczki były takie tycieńkie, że niewiele motywów się na nich mieściło:)

      Usuń
  9. Nie lubię takich motywów, a może się jeszcze do nich nie przekonałam. Ale Ty bardzo ładnie przypisałaś je przedmiotom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) To tak jak z motywami ludowymi - trzeba dojrzeć do nich:)))
      Ja z kolei lubię żeglować - stąd takie przedmioty w mojej kuchni (inne serwetki są najczęściej niebieskie, a tego z kolei nie lubię:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...