Translate

piątek, 2 sierpnia 2013

Kartki okolicznościowe z motywem konia

Ostatnio ktoś szukał u mnie kartek okolicznościowych z motywem konia. W związku z tym z mojego portfolio prezentuję poniższe karteczki wykonane metodą haftu matematycznego. Przy haftowaniu korzystałam z autorskich projektów zamieszczonych na stronach www.form-a-lines.net (klik), www.stitchingcards.com (klikklik).




Karteczki mają standardowy wymiar 10cm x 15cm, są wykonane na papierze firmy Canson (stosuję też inne papiery, bardziej ozdobne). Do haftowania używam błyszczących nici metalux, których uroku, niestety, nie oddaje mój aparat fotograficzny:). Wyhaftowany wzór naklejam na ozdobny karton, najczęściej Mi-Teintes Canson, posiadający ciekawą fakturę plastra miodu. 
Często wykonuję obrazki, oprawiając karteczki w passe-partout (format 15cm x 21cm). Na specjalne zamówienie haftuję też większe formaty (24cm x 30cm), łącząc dwa motywy, na przykład z okazji 60. urodzin miłośnika koni:) Przykładem jest poniższy obrazek, w którym wykorzystałam motyw głowy konia autorstwa Danfi1 ze strony Pasje Danfi (klik) oraz cyfry ze strony www.pinbroidery.net (klik). Przy okazji dziękuję za pozwolenie wykorzystania autorskiego projektu.


8 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, konie na nich wyglądają wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu zabierałam się do tego haftu........i widząc teraz Twoje wrócę do moich planów i mam nadzieję że w razie W mi pomożesz..?Twoje są fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że karteczki prezentują się ciekawie, ale niestety nie wszystkie wzory zaczerpnęłaś z podanych stron. W ostatniej wykorzystałaś mój wzór głowy konia (wykonałam go na podstawie grafiki znalezionej w Internecie na prośbę jednej z koleżanek) który był przez pewien czas dostępny na moim chomiku. Szkoda, że nie podłaś linka również do mojego chomika lub chociażby nicka autora :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, że źle podałam autora wzoru ostatniej karteczki. Została już usunięta, jeszcze raz przepraszam.

      Usuń
    2. Moja droga, nie chodziło mi o usunięcie karteczki, bo stanowi ona Twoją pracę, ale o podanie autora wzoru, podobnie, jak to uczyniłaś z pozostałymi pracami

      Usuń
    3. Już się poprawiłam, karteczka została powtórnie zamieszczona, link do Ciebie też:) Bardzo dziękuję za pozwolenie wykorzystania projektu:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...