Translate

sobota, 3 sierpnia 2013

Pudełka i kasetki drewniane na drobiazgi

Czas zaprezentować pudełka i kasetki na drobiazgi, biżuterię i ... co tam komu do głowy przyjdzie:) Pudełka na fotografiach poniżej są pomalowane moją ulubioną farbą ecru i ozdobione papierem ryżowym Decomanii z motywami kwiatowymi.

pudełko drewniane z różami

kasetka drewniana z różami - prezent dla E.

kasetka drewniana z makami

Kasetka z makami stanowi komplet z tacą i pudełkiem na CD, które można zobaczyć tu.
Do wykonania poniższych kasetek użyłam serwetek z motywem konwalii i aniołków.

kasetka drewniana z konwaliami

kasetka drewniana z aniołkami

24 komentarze:

  1. Wszystkie pudełka są śliczne ale ta trzecia z różami bardzo mnie zachwyciła :) Pozdrawiam serdcznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje ulubione pudełko, trzymam w nim przybory do haftowania:) Miłej niedzieli:)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj;) dziękuję za odwiedziny u mnie.
    Zaglądam do Ciebie a tu same piękne dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne,ale ta z różami najbardziej przypadła mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże mają w sobie coś takiego, że wszystko nimi ozdobione pięknie wygląda:)

      Usuń
  5. Wooow! Cudowne! Masz naprawdę wielki talent!
    Chciałabym coś takiego nabyć!
    Robisz coś takiego dla siebie czy na zamówienie?

    wielobarwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za zachwyt:))) i dobre zdanie o moim talencie:) Czy robię coś takiego dla siebie? Taaak, ale z urodzenia jestem minimalistką - więc dość szybko zaspokoiłam swoje potrzeby posiadania pudełeczek, lampioników, tac i różnych innych rzeczy. Tak, jak napisałam o sobie, najchętniej wszystkie prace porozdawałabym swym bliskim:)

      Usuń
  6. Śliczne pudełka. To z różami szczególnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne...proste a zarazem eleganckie!
    Mnie urzekła ta z makami :))
    Pozdrawiam Nati B.

    OdpowiedzUsuń
  8. No taaak, maki - niby wzór jest włoski, a przecież maki są takie polskie:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne pudełka , a to pierwsze bardzo mi się podoba jest takie eleganckie , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten motyw róż sprawia, że zwykłe pudełko na drobiazgi wygląda elegancko:)

      Usuń
  10. Piękne szkatułki, podziwiam-y:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...