Translate

wtorek, 3 września 2013

Kartki z motywami marynistycznymi

Kilka dni temu zadzwoniła do mnie A. Słychać było trzaski, szumy - jak się okazało to był po prostu wiatr. I to nie byle jaki wiatr, tylko morska bryza. A. szła brzegiem morza z Sopotu w kierunku Gdańska:)
Ja też często wędruję brzegiem morza, obserwując wszystko co pływa, szczególnie na żaglach:) Żeby sobie powspominać morskie klimaty, czasami wyszywam kartki z motywami marynistycznymi. Bardzo lubię haftować takie motywy, od razu czuję się prawie jakbym żeglowała po Mazurach, albo jeszcze lepiej - po morzu:)



Motywy najczęściej haftuję dla przyjemności, ale też robię karteczki okolicznościowe jak ta poniżej, wyhaftowana dwa lata temu nad Soliną:)


Zgromadziłam już pokaźną kolekcję motywów, poniżej niektóre z nich.

kolekcja motywów marynistycznych

Przy haftowaniu korzystałam z autorskich projektów zamieszczonych na stronach: www.handcraftedgreetings.com (klik), www.stitchingcards.com (klik), www.form-a-lines.net (klik, klik, klik),  a także wzorów Sailing i Threat Boats ze strony Craft Creation Magazine.

6 komentarzy:

  1. Widać że uwielbiasz wodę, ten motyw i kwiaty często występuje w twoich pracach.
    Świetna kolekcja ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo lubię wodę:) I kwiaty też lubię:) Miło mi, że kolekcja przypadła Ci do gustu:)

      Usuń
  2. Śliczne karteczki , masz dużo cierpliwości podziwiam Cię , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, taaak - przy haftowaniu potrzeba trochę cierpliwości:)

      Usuń
    2. Ale chyba więcej do decoupage'u jej potrzeba. Dla mnie haft matematyczny to relaks.

      Usuń
    3. Czy ja wiem? Cierpliwości po prostu trzeba mieć troszkę, aby poczekać na efekt. Fakt, dłużej się czeka przy decoupage'u:).

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...