Translate

sobota, 21 grudnia 2013

Lampiony na najdłuższą noc w roku

Lubię poddawać recyklingowi różne rzeczy. Dobrym tego przykładem są szklaneczki po nutelli:) Przyjemność jest zarówno podczas opróżniania, jak i ozdabiania. A najwięcej radości sprawia zjadanie zawartości kolejnego słoiczka przy lampioniku zrobionym z poprzedniego:)





Tym razem do ozdabiania użyłam motywów zimowych. Spory zapas szklaneczek zawdzięczam L., której w prezencie przeznaczyłam po jednym lampioniku z każdego zestawu. Mam  nadzieję, że się jej spodobają, a światełko rozjaśni mrok najdłuższego wieczoru w roku:)
Przykłady innych lampioników ze szklaneczek po nutelli można znaleźć tu (klik).

10 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, muszę zacząć kupować te małe słoiczki z nutellą, bo póki co zawsze biorę te największe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam zawsze pokusę, aby kupować te największe:) Ale z nich nie ma tyle pożytku:)

      Usuń
  2. Świetny pomysł z tymi słoiczkami po nutelli. Mam kilka takich słoiczków ale jakoś nie wpadłam do tej pory na pomysł aby zrobić z nich lampiony. A Twoje lampiony są bardzo dekoracyjne, na zimowe wieczory będą śliczną ozdobą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję:) Pomysł dobry, świeczuszki dobrze wyglądają w tego typu szklaneczkach:)

      Usuń
  3. wrzuciłabyś jakiś tutorial diy czy coś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na te lampioniki? Pomyślę, ale to już chyba po świętach:)

      Usuń
  4. śliczne i bardzo klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...