Translate

środa, 18 grudnia 2013

Szydełkowe śnieżynki

Miesięczny pobyt w Zakopanem zaowocował powstaniem serii kordonkowych śnieżynek. Coś trzeba było robić długimi wieczorami:) Przy okazji odkurzyłam szydełko (moi bliscy nie pamiętali, że potrafię się nim posługiwać:). Ponieważ w dostępnych mi czasopismach nie było odpowiedniego wzoru, więc wymyśliłam własny. Gwiazdki wykonane są z tureckiego kordonka i prezentują się całkiem nieźle, srebrząc się wśród zieleni sosnowych igieł:)

śnieżynki wykonane z kordonka

kordonkowa śnieżynka

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :) Ja niestety szydełkiem nie umiem nic a nic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jak się szyje takie mufki, to z szydełkiem da się radę:)

      Usuń
  2. No przydał ci ten długi urlop - są sliczne ja nie za bardzo mam cierpliwość do cienkich nici na szydełku a to takie proste widzę i takie piękne - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro ja się przekonałam do szydełka, to znaczy musi być proste:)

      Usuń
  3. Szydełko mnie nie lubi i jedyne co pozwala robić, to kilometry łańcuszka. gwiazdki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z łańcuszka też można coś fajnego stworzyć:)

      Usuń
  4. Odkurzyłaś szydełko i teraz masz piękne śnieżynki ,fajnie ,że sobie przypomniałaś:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, taaak:) Odkurzyłam szydełko:))) Potrafię posługiwać się nim od kl. V, ale ostatnio nie było czasu, potrzeby, chęci:) Gwiazdeczki z ubiegłego roku tak się spodobały, że znajomi dopominają się o więcej:)

      Usuń
  5. śliczne...dostałam w tym roku szydełkowe śniezki od przyjaciółki, ozdobią mój zyrandol...ależ to misterna robota...jestem beztalentna i chyba nazbyt leniwa na takie prace ręczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat nie są misterne:) Może kiedyś mi się uda zrobić coś z bardziej cienkiej nitki:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...