Translate

niedziela, 22 grudnia 2013

Wianki z szyszek i skórek pomarańczy

Moje dekoracje świąteczne zdominowały w tym roku pomarańcze:) Mam spory zapas suszonych skórek z poprzedniego sezonu zimowego, a niedawno B. podpowiedziała mi, że można je suszyć, zwijając na kształt róży. Łącząc przyjemne z pożytecznym, zajadam się pomarańczami, a skórki pozyskuję do stroików.
Poniższe wianki zrobione są na podkładzie ze słomy i owinięte sianem z nadbużańskich łąk:). Oprócz pomarańczy wykorzystałam szyszki (w tym kilka przywiezionych z rejsu do Szkocji:), żołędzie i ich czapeczki oraz orzechy.



Choinki, zrobione z podobnych materiałów, można zobaczyć tu (klik).

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, nie wiedziałam, że można takie róże z pomarańczy robić :) Efekt jest naprawdę oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba tylko obrać cienko skórkę, skręcić "różę" i spiąć wykałaczką:) Efekt też mi się podoba:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, że wieńce się podobają:)

      Usuń
  3. Bardzo fajne.od dawna juz susze skorki tez.z cytryny sproboj tez suszyc.zwijaj i spinaj wykalaczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, tak właśnie od tego roku postępuję z cytrusami:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...