Translate

czwartek, 19 grudnia 2013

"Zaczaruj święta kwiatami"...

... - pod takim tytułem odbył się w Elizówce koło Lublina pokaz florystyczny, na którym była obecna A., moja dobra znajoma:) Dzięki jej uprzejmości mogę zaprezentować fotografie, przedstawiające kilka kompozycji wykonanych podczas pokazu przez Tomasza Maxa Kuczyńskiego. Może kogoś zainspirują do wystroju swojego domu?



 







Zakup w poniedziałkowy poranek na dzień przed wigilią żywych kwiatów pozwoli na zrobienie kompozycji, które będą ozdobą przez cały okres świąt. Mnie najbardziej urzekły róże na pierwszej fotografii:) 
P.S. Przy okazji jeszcze raz wielkie dzięki, A., za możliwość obejrzenia tego pokazu choć na zdjęciach:) 

6 komentarzy:

  1. Śliczne i bardzo pomysłowe prace. Mi tradycyjnie, spodobała się choinka w czerwonej doniczce i wieńce;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne prace, tradycyjne kształty, ale materiały do nich użyte są coraz to bardziej wymyślne. Ponoć papier, z którego zrobiono wieńce, jest rewelacyjny:)

      Usuń
  2. Jakie to wszystko śliczne zawsze kupuję na święat kwiaty ale nie robię stroików nie że nie umiem z braku czasu - życzę ci zdrowych spokojnych świąt pogody ducha i wszystkiego co sibie zamarzysz dla ciebie i twej rodziny buziaki ślę jako opłatek Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje, urzekły mnie zwłaszcza wianki.
    A przy okazji - zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt, spędzonych w gronie najbliższych i spełnienia marzeń w nadchodzącym nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do wianków - to też mam ochotę na zrobienie czegoś z juty:) Pięknie dziękuję za życzenia:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...