Translate

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Życzenia świąteczne

"Jeżeli święto Bożego Narodzenia niesie z sobą pewną tęsknotę i tak wiele czułości, tyle poruszających nas uczuć, to dlatego że przywraca naszym oczom obraz najkruchszego dzieciństwa. Widzimy w niej równocześnie i piękno, i niewinność, kruchość istnienia i opiekę, jakiej się ona domaga, i miłość, której od nas wszystkich oczekuje."
Słowa kardynała J. M. Lustigera kieruję z najlepszymi życzeniami świątecznymi do wszystkich odwiedzających mój blog :)


Przy haftowaniu karteczki korzystałam z autorskiego projektu zamieszczonego na stronie www.stitchingcards.com (klik).

28 komentarzy:

  1. Co prawda już życzyłam, ale jeszcze raz nie zaszkodzi :) zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt, spędzonych w gronie najbliższych i spełnienia marzeń w nadchodzącym nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz pięknie dziękuję za życzenia:)

      Usuń
  2. Magicznych Świąt w gronie najbliższych pięknych chwil :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, spokojnych, rodzinnych i pełnych ciepła Świąt Bożego Narodzenia ! Pozdrawiam serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za życzenia. Trzeba już iść spać, spać:) Dobrej nocy:)

      Usuń
  4. Życzę magicznych Świąt Bożego Narodzenia, cudownej rodzinnej atmosfery przy wigilijnym stole oraz wiele prezentów pod choinką. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za pamięć i życzenia:)

      Usuń
  5. Pogodnych , rodzinnych Świąt oraz dużo nowych inspiracji do dalszej twórczej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, szczególnie te o inspiracjach:)

      Usuń
  6. What a beautiful card!!!You're so talented!!!Thank you for your wishes on my post!!!
    Merry Christmas to you and your family!!Happy holidays!!
    Dimi...Athens!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za życzenia:) Cieszę się, że podoba Ci się moje haftowanie:)

      Usuń
  7. Witam serdecznie!!! Mój blog obchodzi pierwsze urodzinki. Z tej okazji chciałam zaprosić do udziału w moim CANDY. http://alejainspiracji.blogspot.com/2013/12/candy-urodziny-bloga-alei-inspiracji.html Do wygrania fajne nagrody przydatne przy tym, co najbardziej kochamy robić :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ci za wizytę i życzenia. Tobie życzę dużo radości, spełnienia marzeń. Tak na święta i Nowy Rok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i życzenia:)

      Usuń
  9. co prawda już po świętach ale i tak życzę Ci wszystkiego najlepszego na ten piękny jeszcze taki świąteczny czas i dużo szczęścia w Nowym Roku ;)
    Prześliczna karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i dobre słowa na temat karteczki:)

      Usuń
  10. Żeby Cię głowa bolała od nadmiaru pomysłów,ręce mdlały od ich realizacji i serce rosło gdy Cię chwalimy za Twoje poczynania,i miłości i dobra i uśmiechu każdego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieeelkie dzięki za życzenia, szczególnie dotyczące bólu rąk i głowy:))))

      Usuń
  11. spóźnione życzonka kochana, i te niespóźnione noworoczne! tyle razy tu byłam a nie dodałam Cię jeszcze do listy blogów! wstyd.... właśnie to robię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, że dodałaś mnie do listy blogów. Dziękuję za życzenia:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...