Morze i góry w jednym miejscu...

... znalazłam w Chorwacji. Niesamowite wrażenie sprawiają góry o wysokości ponad 1700 m n. p. m., wyrastające prawie z brzegu morza. 



Oprócz zachwycania się morzem przy górach czy też górami przy morzu, zwiedziłam dwa parki przyrody: Park Narodowy Krka (Krky, Krki??? - jak to się odmienia?) i Park Narodowy Jezior Plitwickich.



Byłam również w Dubrowniku, Makarskiej, Splicie, Trogirze.


Podczas mojej dalmatyńskiej eskapady odwiedziłam Medugorje (Medziugorie, czy też swojsko brzmiące po polsku Międzygórze) i Mostar w Bośni i Hercegowinie.

2 komentarze:

  1. O rety, ależ piękne miejsce. Zjawiskowe zdjęcia parków z wodospadami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Park Narodowy Krka skradł mi serce:) Jest tam po prostu niesamowicie:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.