Cichy memoriał - Cieszanów

Na Podkarpaciu można zobaczyć oryginalnie przyozdobione drewniane domy, stodoły, szopy. Jest to "uliczna galeria" Arkadiusza Andrejkowa, będąca efektem projektu "Cichy memoriał".






Być może sprawiła to wiosna, ale otoczenie wydało mi się bardzo zadbane.



O projekcie można przeczytać na stronie autora Cichy memoriał. Pozostałe prace, do których dotarłam, można zobaczyć na stronie Street art Arkadiusza Andrejkowa.

Adnotacja:
  • deskal na stodole;
  • lokalizacja: Cieszanów, gmina Cieszanów, powiat lubaczowski, województwo podkarpackie;
  • data wykonania fotografii: 12.05.2020 r.

8 komentarzy:

  1. Wakacje niedługo, pojechałoby się zobaczyć... Ech!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. A. Andrejkow wydał mapę, łatwiej będzie dotrzeć do poszczególnych miejsc.

      Usuń
  2. Podoba mi się za każdym razem niezmiennie. Też bym pojeździła pooglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo długo czekałam na możliwość kilkudniowego wyjazdu. Od razu w pierwszym możliwym terminie wyruszyłam na Roztocze. Piękne tereny i blisko.

      Usuń
  3. To chyba nie tylko wiosna, piękny i zadbany teren :)
    Deskal świetnie się prezentuje w tym estetycznym otoczeniu.
    Ta niebieskość i żółć na ostatnim zdjęciu, niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie nie było retuszowane. Takich krajobrazów, zieloności, żółci i niebieskości pełnych, mam całą masę dookoła.

      Usuń
  4. Przedostatnie zdjecie bardzo mnie wzielo, uwielbiam taka wies! A Deskal ..jak zwykle piekny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deskal pięknie się prezentuje wiosną. Pewnie pozostałe też wyglądają ładniej teraz niż w zimie.

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.