Dzień blogów

Dziś jest dzień blogów, o czym dowiedziałam się wczoraj przy okazji szukania "czegoś tam" w internecie. Korzystając z okazji, składam serdeczne życzenia wszystkiego dobrego tym, którzy prowadzą bloga, a także tym, którzy zaglądają do mnie.
Przy okazji trochę podsumowań. Prowadzę bloga od 16 stycznia 2013 r. Ten wpis jest 93. postem. Z mojego "zaproszenia na kawę" do tej pory skorzystały 34 osoby. Miło mi, że odwiedzono mnie 4683 razy, zostawiając 198 komentarzy, za które bardzo dziękuję.
Mój blog został wczoraj nominowany do wyróżnienia przez Nati B z bloga Poplątana. W tym miejscu pragnę Jej gorąco podziękować za wybranie mnie do tej nagrody. Przy okazji dodam, że jestem pod ogromnym wrażeniem jej Twórczości (przez duże "T" pisanej).


Nati zadała następujące pytania, na które chętnie odpowiem, mimo że od momentu założenia przeze mnie bloga widnieje na nim banerek, dziękujący za wyróżnienia.

pyt. 1 Ulubiona pora roku?
Wiosnę lubię za kwiaty, lato - za wakacje, jesień lubię za babie lato, a zimę - za to, że po niej nadchodzi wiosna.
pyt.2 Wolisz wczesne poranki czy późne wieczory?
Jeśli wczesne poranki, to tylko na Mazurach, jeśli późne wieczory, to w górach.
pyt. 3 Morze, góry czy jezioro?
Lubię cały świat.
pyt. 4 Twój sposób na relaks?
Latem lubię żeglować lub chodzić po górach, zimą robię metodą decoupage'u swoje cudarteńka albo wyszywam karteczki metodą haftu matematycznego. Aaaaa, zapomniałabym o swoim ogródku.
pyt. 5 Książka czy film?
Najpierw książka, później film - dotyczy to kolejności zapoznawania się z tym samym dziełem. Wolę najpierw przeczytać, a później zobaczyć ekranizację.
pyt. 6 Kawka czy herbatka?
Moja ulubiona kawa to Jacobs Cronat Gold (najlepszą pod słońcem robi T.). A jeśli chodzi o herbatę, to najbardziej lubię "Leśne marzenie" i "Truskawkowe serduszko" z herbaciarni "U Dziwisza" w Kazimierzu Dolnym.
pyt. 7 Słodycz marcepanu czy pikantne papryczki?
Ani jedno, ani drugie. Najbardziej lubię jeść ruskie pierogi.
Pyt. 8 Subtelny beż czy krwista czerwień?
Beżowy kolor w tygodniu, krwista czerwień na wyjazdy - dodaje energii do łażenia po górach, pomaga też podczas wachty na pokładzie żaglowca.
Pyt. 9 Styl nowoczesny czy sielskie klimaty?
Zdecydowanie sielskie klimaty.
Pyt. 10  Zdecydowanie w swoim wyglądzie lubisz...?
Przyglądając się w lustrze, zdecydowanie lubię swój uśmiech.
Pyt. 11 Marzę o...?
Moim największym marzeniem jest... (to tajemnica).

PS. Często zaglądam na różnorodne blogi, najczęściej związane z decoupage'm, szydełkowaniem, tworzeniem kartek, florystyką, wystrojem wnętrz, technikami wykonywania ozdób. Na swojej liście czytelniczej mam 301 blogów (muszę niektóre przenosić - bo nie wszystkie mi się mieszczą). Podziwiam prace na nich prezentowane i jestem wdzięczna tym wszystkim, którzy chcą się ze mną dzielić swoimi wiadomościami i umiejętnościami.

2 komentarze:

  1. Dziękuje że mimo banerka,którego wybacz przeoczyłam, przyłączyłaś się do zabawy i odpowiedziałaś na pytania ;))Metoda decoupage jest mi zupełnie obca,tym bardziej jestem pod ogromnym wrażeniem prac jakie wykonują Twoje zdolne raczki;)!
    Moją kawką jest Jacobs zielony sypany,który właśnie popijam;)) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.