Chlebak z motywami marynistycznymi

Dawno temu ozdobiłam pojemnik na chleb, stosując oczywiście moją ulubioną farbę i motywy marynistyczne. Wyszłam z założenia, iż wnętrze nie będzie malowane, a nawet lakierowane, ponieważ ma mieć kontakt z żywnością.



Chlebak stał, stał... i ciągle mu czegoś brakowało. W końcu pobejcowałam wnętrze, zabezpieczając powierzchnię bezbarwnym lakierem. I teraz wygląda zupełnie inaczej.


O innych przedmiotach z mojej kuchni w stylu "Podróż po wanilię i cynamon" można przeczytać tu i tu.

2 komentarze:

  1. Szczerze.nigdy nie widziałam takiego pojemnika na chleb :)i podoba mi się jak go wykończyłaś...
    ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki pojemniczek nie tylko może służyć do podawania chleba, czasami w nim trzymam małe słoiczki:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.