Nauka latania

Będzie dużo fotografii i mało treści. Przepraszam z góry za wielkość zdjęć, ale jakość aparatu i emocje nie pozwoliły mi na lepsze ich wykonanie.



Trzy bocianiątka, pod nieobecność rodziców, siedziały same w gnieździe. Dwa były grzeczne, jeden nie.



Niegrzeczny bocianek układał skrzydła do lotu, podskakiwał na niewielką wysokość, by za chwilę spaść na rodzeństwo.



Znowu podskakiwał, podejmując kolejną próbę latania.



Po pewnym czasie stanął na gnieździe, chwilę odpoczął.


Nie zrażony upałem, znowu rozwinął skrzydła.



Szykując się do kolejnej próby lotu, spojrzał przypadkowo w dół, gdzie zobaczył dziwne zjawisko. 


Trzy panie, podskakując z zachwytu, wlepiały oczy w gniazdo. Krzycząc i śmiejąc się radośnie,  fotografowały bez opamiętania wyczyny bocianka.  


Zawstydzone bocianiątko obróciło sie na pięcie i stwierdziło, że nauczy się latać innym razem.

12 komentarzy:

  1. Me encantan las cigüeñas, las fotos muy bonitas ,es complicado hacerlas en esos momentos.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię bociany. Podczas ostatniej wyprawy na Podlasie widziałam ich setki.

      Usuń
  2. Malo tresci ale sympatyczna ta tresc! Najlepsze to koncowe zawstydzenie. Fakt faktem ze rejwachu z dolu bylo duzo, wiec biedny stracil pewnosc siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz, proszę, na przedostatnie zdjęcie. Jakie zdziwienie maluje się na dziobie bocianka.

      Usuń
  3. Super zdjęcia, ciekawe kiedy podjął znów naukę, bo panie sobie chyba poszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bocianek był taki wyrywny do nauki, że do wieczora na pewno wyleciał z gniazda.

      Usuń
  4. bardzo fajna historia obrazkowa :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuch bocianek!
    Te panie pod gniazdem, miały szczęście, że mogły obserwować jego poczynania i to pięknie udokumentować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahaah Rozśmieszyło mnie, że bocian spojrzał w dół i zobaczył dziwne zjawisko i to zdjęcie, a potem opis trzech rozradowanych pań. :D Uśmiech mam cały czas pisząc. hihihi Nie ważna jakość zdjęć, nie ma za co przepraszać, zdjęcia są przepiękne. Takie piękne kadry, no przepiękne, zachwycające. Mega podoba mi się ten post i nadal mam uśmiech. :D Pozdrawiam baaardzo serdecznie, cieszę się, że te trzy panie mogły przeżyć tak radosną chwilę. ;)))))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że i Tobie udzieliła się nasza radość :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.