Cichy memoriał - Szczawne

Na Podkarpaciu, we wsiach w okolicy Sanoka, można zobaczyć oryginalnie przyozdobione drewniane domy, stodoły, szopy. Jest to "uliczna galeria" Arkadiusza Andrejkowa, będąca efektem projektu "Cichy memoriał".




O projekcie można przeczytać na stronie autora Cichy memoriał. Pozostałe prace, do których dotarłam, można zobaczyć na stronie Street art Arkadiusza Andrejkowa.

Adnotacja:
  • deskal na stodole wykonany we wrześniu 2017 roku;
  • lokalizacja: Szczawne, gmina Komańcza, powiat sanocki, województwo podkarpackie;
  • data wykonania fotografii: 19.01.2020 r.;
  • w miejscowości znajduje się prawosławna cerkiew parafialna pw. Zaśnięcia Przenajświętszej Bogurodzicy (dawniej greckokatolicka) [klik].

16 komentarzy:

  1. Fajne, szkoda tylko, że nietrwałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietrwałe? Dlaczego tak sądzisz?

      Usuń
    2. Na starych deskach, farbami, na świeżym powietrzu - deszcz i słońce w kilka lat unicestwią te malunki.

      Usuń
    3. Dlatego trzeba robić zdjęcia :) Dużo.

      Usuń
    4. I kto to mówi? Proszę mnie nie namawiać, ja i tak robię tysiące zdjęć:)

      Usuń
  2. Fajnie Arteńko, że znowu tutaj piszesz :)
    Bardzo ciekawy pomysł i ciekawa realizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co sie stalo, ze wreszcie te duze zdjecia zamieszczasz. Od dawna Cie do nich przekonywalysmy!
    Tyle tych memorialow cichych wyszperalysmy, ze teraz mam problem z ich umiejsowieniem, ale daje rade ...niezwykle sa i swietny pretekst by zjechac pol Bieszczadow i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę. Widziałam reportaż o tym artyście i jego prace w tv. To wspaniały pomysł i macie szczęście zobaczyć to "na żywo"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze prace A. Andrejkowa widziałam ładnych kilka lat temu. Były to twarze ludzi malowane na "betonach" (takich od studni). Na żywo wyglądają niesamowicie, szczególnie, że są umiejscowione w krajobrazie, przestrzeni.

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.