Cichy memoriał - Trepcza

Na Podkarpaciu, we wsiach w okolicy Sanoka, można zobaczyć oryginalnie przyozdobione drewniane domy, stodoły, szopy. Jest to "uliczna galeria" Arkadiusza Andrejkowa, będąca efektem projektu "Cichy memoriał".





O projekcie można przeczytać na stronie autora Cichy memoriał. Pozostałe prace, do których dotarłam, można zobaczyć na stronie Street art Arkadiusza Andrejkowa.

Adnotacja:
  • deskal na stodole;
  • lokalizacja: Trepcza, gmina Sanok, powiat sanocki, województwo podkarpackie;
  • data wykonania fotografii: 25.01.2020 r.

8 komentarzy:

  1. A gdzie się podziało to pranie...czekałaś aż ktoś go ściągnie ze sznura?
    Oj dawno nie widziałam jakiegoś deskala Andrejkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obeszła dom mieszkalny i zrobiła zdjęcie z drugiej strony i może nawet przedzierała się przez jakieś chaszcze :)

      Usuń
    2. Grażyno, pranie sama posprzątałam, aby ładniejsza fotografia wyszła:) Żartuję. Robię porządki wśród fotografii i odgrzebałam sprzed dwóch lat.

      Usuń
    3. Mario, masz rację (z wyjątkiem chaszczy wszystko się zgadza).

      Usuń
  2. Nie dość że lubię stare stodoły to jeszcze te "malunki" na nich bardzo mi się podobają....
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słońce dodało uroku temu deskalowi, tak pięknie go wyzłociło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo styczniowej pory zdjęcia mi się ładnie oświetliły. Tylko robione z daleka, stąd niezbyt ostre.

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.