Mazury są tak odległe..._3

... ale można tam pojechać choćby po to, aby przywitać się z jeziorem i radosną tęczą.



Można przejść się pomostem w ulubionej przystani "Pod Dębem"





i popatrzeć na żeglujące po spokojnej wodzie jachty.


Można zbudzić się przy jednej z wysp



albo zupełnie w innym, bardziej odludnym,  miejscu.


 Można zjeść śniadanie na pokładzie,


a po dniu pełnym wrażeń zatrzymać się na nocleg przy bezpiecznym brzegu.


Można siedzieć w kokpicie, podziwiając kryjące się za lasem zachodzące słońce.



Można, będąc na środku jeziora wczesną nocą, uczestniczyć w niepowtarzalnym spektaklu,


w którym głównymi aktorami są: niebo, słońce i woda.

CDN

20 komentarzy:

  1. Jak to fajnie, że wróciłaś na Mazury Arte! :)
    Robisz coraz piękniejsze zdjęcia Arteńko, ważka też zapragnęła się na nich uwiecznić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz nie spie! a zdjecia piekne i wazka jest rzeczywscie...!!!! Ach MAzury , patrze i patrze ..
    wtedy mnie tam nie bylo Arte?
    A Mzury terenowe tez sa ciekawe mam nadzieje.
    A Ty spisz, ojej! jeszcze spisz, a tu prawie poludnie dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Gdzieś po czwartej zasnęłam:)

      Usuń
    2. Cos Ty! zasypiasz kiedy ja wstaje! coraz gorzej z Toba! pamietaj, ze to ja jestem normalna , zacznij chodzic spac jak natura nakazuje. Spac o zachodzie slonca, wstac o swicie. Tak zostal stworzony swiat!

      Usuń
    3. I zgodnie z porami roku mam się kłaść zimą o 16.00?

      Usuń
    4. aleś mądra! a swoja droga to moze w ten sposob zlikwidowalabys zaleglosci w snie, ktore masz i ktore nie powoduja u Ciebie najlepszego humoru!

      Usuń
    5. Wolę wstawać świtkiem koło południa:)

      Usuń
  4. Piękne mazury - zdjęcie z tęczą jest moim faworytem... no i jeszcze te z zachodem słońca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu zapraszam na kolejny wpis (pojawi się niebawem) - tam dopiero będzie piękny zachód słońca:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się spodobały:) W następnym poście pokażę coś fantastycznego, zapraszam:)

      Usuń
  6. Czekam na kolejne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mam zapas fotografii z ostatnich dwóch lat:)

      Usuń
  7. Widzę, że się ostro szykujesz na ten weekendowy wyjazd :D

    Niestety dzisiaj na mazurach pada. Mam nadzieję, ze jutro pogoda bardziej dopisze.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia :) na Mazury rzadko zaglądam i to w porach wybitnie "bezkomarowych" ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.