Komplet kuchenny (cukiernica, solniczka i serwetnik) z kurami

Z radości, że trafiłam na blog Dzika Kura w Pastelowym Kurniku, prezentuję, zrobiony metodą decoupage"u, komplecik do kuchni (serwetnik, cukiernicę i solniczkę). Do ozdobienia wykorzystałam piękne serwetki z motywem kur i kogutków.



Przedmioty, które mają bezpośrednią styczność z produktami spożywczymi (cukierniczka i solniczka) posiadają surowe wnętrze.



P.S. Hanie tak się te moje kurki spodobały, że teraz ładnie się prezentują na starych dechach w jej ogrodzie.

26 komentarzy:

  1. Fajny komplecik :) Ja też już czuję wiosnę w powietrzu, nareszcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wiosna przyjdzie - na pewno:) U nas dziś lutowo:)

      Usuń
  2. Bardzo przyjemny,delikatny wzór;)Inni kochają koty,a ja mam słabość do kurs i kogutów,tak mi się z folklorem kojarzą ,a ja lubię sztukę ludową;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba,a u mnie w kuchni czekają 3 skrzynki i 2 kubki a ja jakoś nie mam chęci je zrobić.Muszę zabrać sie w końcu za nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie wiosna, będzie słoneczko to i chęci będą:)

      Usuń
  4. Bardzo delikatny, czyściutki komplecik :) (ja pewnie bym go pokropkowała :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropki to jeszcze motyw przeze mnie nieużywany - może kiedyś spróbuję i ja coś pokropkować:)

      Usuń
  5. Piękny komplecik koguciki ładne jako motyw - solniczka mi przypadła do gustu - okna mówisz ja kuż pomyłam ale nie wszystkie - nic się nie chce buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solniczka jest uroczym przedmiotem do zdobienia:)))

      Usuń
  6. Uroczy komplecik, śliczne są te kogutki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, tak, Hana jest maniaczką kurek i kogucików, coś o tym wiem:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ...nie ma to jak natura :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam za głupie pytanie, czy on jest do użytku wewnętrznego czy idzie na aukcję:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapomniałam dodać, że my się też bardzo cieszymy, że do nas trafiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pięknie ten komentarz wygląda w kontekście do poprzedniego:))))

      Usuń
  11. Świetny komplecik :) a odnośnie okien - to moje też się proszą o umycie, ja jednak jestem nieubłagana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie - jeszcze pewnie dużo deszczu na te okna spadnie nim na poważnie wyjrzy słoneczko:)))

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.