Koszmarek ze smokiem:)

Nie tak dawno wspominałam, że biorę udział w zabawie rocznicowej "Uwolnij tandetę, dodaj jej skrzydeł", którą wymyśliła Mnemo. W zgłoszeniu, oprócz fotografii, zamieściłam opis tej treści:
Wybrałam sukienko-sweter zrobiony przez mnie na drutach jakieś 20 lat temu. Proszę zauważyć proporcje pomiędzy szerokością  ubranka i długością rękawa. Wyrób z czarnej owczej wełny, motyw smoka trawiastozielony z odrobiną wściekłej czerwieni, różu i fioletu. Do tego ozdobiony zielonymi cekinami z tworzywa sztucznego i... kokardką we włosach (smoka - oczywiście) w kolorze turkusu ze srebrnymi refleksami.
Pamiętam, że nosiłam ten sweter jak sukienkę (dł. 7/8), a do tego były buty typu oficerki. Dla wyjaśnienia dodam, że szerokość tego czegoś nijak się miała do moich wymiarów  (myślę, że tak ze dwa razy można było się tym okręcić).




Nie wiem czy to powód do dumy, w końcu to konkurs na największą tandetę, ale mój smoczunio zdobył największą ilość głosów ex aequo z diabełkiem. Główną nagrodą w konkursie jest drewniany, wykonany własnoręcznie przez Mnemo, janiołek (warto go obejrzeć wraz z innymi ludami z drewna i złomu). Ponieważ w zabawie jest dogrywka, bardzo proszę o wzięcie w niej udziału. Otóż trzeba wejść na stronę Co Mnemo do głowy wpadnie, w lewym górnym rogu jest sonda, wystarczy kliknąć na zdjęcie nr 2 (głosowanie trwa do północy 2 lutego, można rozesłać moją prośbę do znajomych - niech wiedzą, jakie się swetry kiedyś nosiło. 

P.S. Z góry dziękuję za udział w zabawie.
Nie straszę, ale lojalnie uprzedzam, że mam jeszcze kilka podobnych wyrobów na drutach, wykonanych przeze mnie jakiś czas temu.

P.S.' Zabawa zakończona, zdobyłam główną nagrodę - janiołka autorstwa Mnemo. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy wzięli w niej udział i głosowali na mój sweter ze smokiem. Chyba mu skrzydła wyrosną.

33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ha, ha, ha :))) to proszę na niego zagłosować:)

      Usuń
  2. Zagłosowane :)
    Smok jest uroczy :))) Nie chcę nic mówić, ale teraz wracają do łask ciuchy w stylu oversize (czyli dużo za duże i pozornie bezkształtne), więc może się niedługo okazać, że sweterek będzie hitem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:))) I za głos, i za komentarz - uśmiałam się z tego "bezkształtu", robótek na drutach, podobnie jak i innego "rękodzieła" uczyłam się sama i - jak to widać na załączonych obrazkach najlepiej wychodziło mi robienie prostokątów:))))

      Usuń
  3. Zrobione wykonane zagłosowane życzę powodzenia za tego smoka tandetnego który jest na topie ale jak zabawa to zabawa buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale emocje, idziecie łeb w łeb, że tak powiem........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, ha:))) Mam nadzieję, że nie dojdzie do drugiej dogrywki. Bo współczuję koleżance, gdyby przyszedł Ci do głowy pomysł: "A teraz robimy zdjęcia siebie w danej odzieży:)))" Wyobrażasz sobie głosowanie? Byłoby jeszcze bardziej emocjonujące:))) Ale i tak zabawa jak się patrzy:)))). P.S. Ja bym się nadal zmieściła w swój sweterek:)

      Usuń
    2. Obawiam się, że by musiała chłopa w nie zapakować, to chyba męskie gatki. Jednak oglądalność by mi wzrosła ani chybi:))))

      Usuń
    3. Zdecydowanie by wzrosła:)

      Usuń
  5. I mój głosik smok dostał :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kliknęłam, nawet dwa razy, dla lepszego efektu. Nie taki sweter ze smokiem straszny, jak go malujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,nie taki straszny, kiedyś go bardzo lubiłam:) Dziękuję za zagłosowanie w zabawie:)

      Usuń
  7. Smok jest fajny, zaraz idę głosować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam takie "dopasowane' sweterki i oficerki ;-)))
    Tyle, że ja miałam kumpla,który miał 2metry i to w jego sweterkach biegałam - uwielbiałam je ;-)))
    A co do Twojego... tworu...kokardka mi jakoś wcale nie przeszkadza ale... czemu jemu język bokiem ucieka ?? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Ci "zazdraszczam" tych sweterków na 2 metry wzrostu:) Zawsze chciałam mieć taki męski sweter w kolorze ecru:) A język smoczuniowi bokiem ucieka (wcześniej tego nie dostrzegłam:) bo... stwór strrrasznie zmęczony:)

      Usuń
  9. aaa... no i zagłosowałam... choć chwilę zajęło mi znalezienie sondy ;-)))

    a tutaj... o Leluchowie ;-))) choć, że takie góry istnieją też nie wiedziałam ;-)))
    http://www.youtube.com/watch?v=I68Sn8rPr7g

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za głos:) I za link też dziękuję:))) Byłam przed chwilą w Leluchowie, choć czereśni tam o tej porze roku nie ma, za to jest koniec świata:) Przygotowywuję materiał związany z tymi klimatami - mam nadzieję, że Ci się spodoba:)

      Usuń
  10. ten sweter to hit na maksa:D sama bym w takim chodziła. i kurde to chyba znaczy że lubię tandetę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, może nie tandetę, ale coś bardzo innego niż wszystko dookoła:)

      Usuń
  11. It is very beautiful!Great work!Nice pattern too!
    Wish you a happy week!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór, jakbym tak poszukała, to pewnie bym jeszcze znalazła:) Dzięki za komentarz:)

      Usuń
  12. OOOO wygrałaś !!! gratuluję!! ja od dziś mam nowy limit na neta....jakie to uciążliwe jest !!..w wolnej chwili napiszę na pocztę .pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Czekam na e-mail w wolnej chwili - oczywiście:)))

      Usuń
  13. No powiem Ci moja droga, że robi wrażenie. :)))
    Weszłam, spojrzałam i pomyślałam 'matko boska, co on tutaj robi' :)))) Ani trochę nie pasuje do Twojego bloga. :D
    Gratuluję wygranej !!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje:))) Piszesz, że mój smoczunio nie pasuje do mojego bloga - niemożliwe:)))))

      Usuń
  14. Hej, całej mojej rodzinie bliższej i dalszej smoczek spodobał się , wiec chyba z 17 głosów oddali, no i opłacało się!
    Mamy najlepszy gust, bo... wygraliśmy my wszyscy głosujący!
    Pozdrawiam i życzę sukcesów w innych konkursach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Małgorzato:) Całej Rodzinie (w ilości 17 osób) bardzo serdecznie dziękuję za oddane głosy. Na szczęście o gustach się nie dyskutuje, ale... radości w zabawie było wiele. Jak znajdę podobny konkurs, to też poproszę o głosy. Uściski dla Rodzinki:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.