Mural z Malawy

Przy okazji szukania kapliczki świętego Jana Nepomucena w Malawie, którą opisałam na moim blogu Nepomuckim szlakiem (klik), znalazłam kolejną pracę Arkadiusza Andrejkowa. 



Robienie zdjęć muralu zakłócił mi padający deszcz ze śniegiem.




Pozostałe prace, do których dotarłam, można zobaczyć na stronie Street art Arkadiusza Andrejkowa.

Adnotacja:
  • mural na szkole;
  • lokalizacja: Malawa, gmina Krasne, powiat rzeszowski, województwo podkarpackie;
  • data wykonania fotografii: 24.02.2020 r.

10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się ten mural podoba, chociaż te na bieszczadzkich deskach bardziej. Są takie inne i nostalgiczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimat deskali jest zupełnie inny. Ale i murale Arkadiusza Andrejkowa przypadły mi do gustu.

      Usuń
  2. Obraz tematycznie świetnie pasuje do szkoły. Chłopiec namalowany bardzo dynamicznie, odnosi się wrażenie, że złapał piłkę przed chwilą i zaraz ją odrzuci z powrotem.
    Podoba mi się to, że uchwyciłaś na zdjęciach ten padający śnieg z deszczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg z deszczem dodaje "faktury" mojej fotografii.

      Usuń
  3. Świetny:) Gratulacje dla autora muralu i autora fotografii!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny,taki dla szkoly, wzbudza sympatie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W okolicy Rzeszowa jest kilka prac Arkadiusza Andrejkowa w tym klimacie.

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.