Murale na drzwiach garażowych w Rzeszowie

Mural - na murze, deskal - na deskach, a jak nazywać pracę na metalowych drzwiach?


Na drzwiach garażowych budynku przy ul. Jagiellońskiej 24 w Rzeszowie pojawił się mural. Jego sobotnie odsłonięcie było częścią trwającego w Rzeszowie Breakout Day's Festival 2016. 


Autorem murala jest Arkadiusz Andriejkow, który wcześniej ozdobił Rzeszów dwoma innymi pracami. 



Jeden z murali Andriejkowa powstał na tym samym budynku, na którym teraz pojawiła się podobizna Nalepy. Przedstawia znanego rzeszowskiego CK fotografa Edwarda Janusza.[źródło]



Ciekawe informacje na temat opisanych murali można znaleźć w artykułach: 
- W Rzeszowie powstał mural Edwarda Janusza (klik);
- Nowy mural w Rzeszowie. Tadeusz Nalepa na garażu (klik).

Pozostałe prace, do których dotarłam, można zobaczyć na stronie Street art Arkadiusza Andrejkowa.

Adnotacja:
  • murale na garażach;
  • lokalizacja: Rzeszów, ul. Jagiellońska 24, powiat rzeszowski, województwo podkarpackie;
  • data wykonania fotografii: 24.02.2020 r.

14 komentarzy:

  1. na świeżo wygląda nieźle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogubiłam się:) Co masz na myśli? Czyżby Ci się mural spodobał?

      Usuń
    2. Przecież nigdzie nie pisałem, ze mi się te malunki Andrejkowa nie podobają :)

      Usuń
    3. Nie napisałeś, ale pierwszy raz nie narzekasz na upiory:)

      Usuń
  2. Piękne, fajnie jak powstają takie dzieła w przestrzeni miejskiej i zdobią puste ściany zamiast tych strasznych napisów, które w większości "graficiarze" zostawiają

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, podobają mi się. Nazwy jakoś nie mogę wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się oba malowidła, jednakoż Nalepa bardziej.
    Spróbuje z tą nazwą, skoro
    mural,
    deskal, no to może
    drzwial :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.