Bagno Ławki

Ponoć jest to miejsce najchętniej odwiedzane przez łosie. Tylko trzeba tam być skoro świt.


Jest to jedno z najdzikszych i najbardziej rozległych bagien na terenie parku. Bagno Ławki to rozległy obszar nizinny pól i torfowisk. Jeszcze niedawno były tutaj koszone łąki, jednak z czasem zostały one porzucone, a pola zamieniły się w ugory. Dziś jest to wyjątkowy teren, gdzie gnieździ się dzikie ptactwo znajdujące się pod ochroną. [źródło]


Widoki z wieży są niesamowite, morze roślinności na bagnach aż po horyzont.




Nad okoliczną przyrodą czuwa święty Franciszek.


Łosi o tej porze dnia nie widziałam, ale kilka zdjęć "łosiom" zrobiłam.




Polecam stronę Biebrzański Park Narodowy.

Adnotacja:
  • wieża widokowa na Bagno Ławki w Biebrzańskim Parku Narodowym;
  • lokalizacja: 11 km Carską Drogą na północ od Strękowej Góry, gmina Zawady, powiat białostocki, województwo podlaskie;
  • data wykonania fotografii: 14.07.2020 r.

6 komentarzy:

  1. Widok z tej wieży trochę jak z jachtu, kolory inne, na bagnach zieloność roślinności, a na jachcie niebieskość wody :)
    Do robienia zdjęć z tej wieży przydałby się teleobiektyw, nie mam takiego.
    Fajne obłoczki snują się nad tą zielonością.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wpłynąłem na suchego przestwór oceanu...":)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.