Przedświąteczne Targi Rękodzieła

W ubiegłym tygodniu zostałam zaproszona do udziału w Przedświątecznych Targach Rękodzieła. Miało być świątecznie i "prezentowo".
Przygotowałam trochę nowych przedmiotów ozdobionych metodą decoupage'u (m. in. chusteczniki) i karteczki wyszywane metodą haftu matematycznego. Ponieważ osobiście nie "gustuję" w wytwarzaniu ozdób świątecznych, zaprosiłam do pomocy koleżAnkę (przy okazji wielkie dzięki za współpracę). Dzięki jej zaangażowaniu nasze stoisko wyglądało kolorowo i podobało się zwiedzającym. Największe wrażenie robiły wianki i choinki wykonane przez koleżAnkę. I wcale się temu nie dziwię - były naprawdę piękne.




Bardzo dziękuję organizatorom za zaproszenie. Przy okazji nadmieniam, że targi były zorganizowane bardzo profesjonalnie.

26 komentarzy:

  1. Stoisko prezentowało się świetnie i bardzo kolorowo. Wszystkie prace są bardzo piękne i wykonane z sercem, aż oczu nie mogłam oderwać :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję:) Te kolory są w znacznej mierze zasługą koleżAnki - ja to tylko ecru i ecru:), ewentualnie czerwony:)

      Usuń
  2. Piękne kolorowe stoisko z pięknymi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po wyróżnienie:) http://paabpodlemoorem.blogspot.com/2013/12/o-kolczyku-ktory-skonczy-jako-broszka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:) Jest mi niezmiernie miło, choć jak głosi banerek na moim blogu "Wyróżnienia są miłe, ale... wolę komentarze:)"

      Usuń
  4. Piękne stoisko :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie ułożyłyście wszystko,super to wygląda!!!Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałyście piękne stoisko kolorowe, świąteczne i bardzo prezentowe:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przekór szarym dniom i pogodzie za oknem, przy odrobinie fantazji można stworzyć coś bardzo kolorowego. I za to lubię grudzień i przedświąteczny czas:)

      Usuń
  7. To fajne przedsięwzięcie. Miło dostać taki niesztampowy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stoisko piękne i prace cudne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że do mnie zaglądasz. Dzięki za komentarz:)

      Usuń
  9. I ja miałam zamiar na lokalnym kiermaszu się wystawić, ale że na zwolnieniu jestem, to nie mogę. Kuszą mnie te stożkowe choinki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że jesteś na zwolnieniu, ale na pewno jeszcze wiele razy będziesz mieć okazję do udziału w kiermaszach:) Zdrowia życzę:)

      Usuń
  10. Pięknie i kolorowo...
    może kiedyś i ja na takie targi się wybiorę ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto być na takich targach, choćby tylko po to, aby zobaczyć co inni robią i przekonać się, że przedmioty przez nas wykonane podobają się:)

      Usuń
    2. w tym roku już pewnie nie... ale w przyszłym się wybiorę...
      mam nadzieję ;-)))

      Usuń
    3. Tak obserwuję to, co się dzieje na blogach - po Nowym Roku pewnie trzeba będzie się szykować na targi wielkanocne:) Ale póki co - idą święta:)

      Usuń

  11. Olá amiga, linda iniciativa, parabéns!!! Obrigada pela visitinha!!!Amo sua atenção!!!
    Volte sempre!!!

    Beijos, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie kiermasze , ciężko mnie odciągnąć od stoisk , bo wszystko mi się podoba !
    Ładne prace i świetnie wyeksponowane :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.