Translate

środa, 26 marca 2014

Cuda wianki na Tymianki - cz. III

Przedstawione poniżej karteczki są dalszą częścią mojego wkładu na aukcję na rzecz Fundacji Dom Tymianka, która odbędzie się 28-29 marca w Domu Aukcyjnym Tymianek's na blogu Dzika Kura w pastelowym kurniku.
Karteczki dla miłośników kotów wykonane są ręcznie metodą haftu matematycznego według wzoru The Form-A-Lines Cat Set. Do wyszycia użyłam metalizowanych nici Metalux w kolorze ciemnobeżowym z dodatkiem nici złotej i brązowej oraz kartonu w kolorze ecru o fakturze skóry, format 10cm x 14cm; karteczki naklejone są na papier Canson w kolorze tabacco i fakturze plastra miodu, format 15cm x 21cm. Do każdej karteczki dołączona jest biała wkładka, na której zmieści się dużo dobrych życzeń.



Podobny zestaw karteczek może być nagrodą dla zwycięzcy w zabawie, o której pisałam tu (klik). Jak na razie wyniki przedstawiają się następująco:
I miejsce - Mnemo - 92 % punktów,
II miejsce - Sowiarnia - 90 % punktów,
III miejsce - Mika - 88 % punktów,
IV miejsce - Maria Nowicka - 86 % punktów,
V miejsce - Anette - 20 % punktów.
Oczywiście każdy chętny może jeszcze wziąć udział w zabawie, a dziewczyny mogą uzupełniać swoje zgłoszenia:) Zapraszam serdecznie:) Inne karteczki, które przygotowałam na aukcję, można zobaczyć tu (klik i klik).

P.S. Czas na drugą podpowiedź dotyczącą fotografii zamieszczonej w etapie V mojej wiosennej zabawy.

Pewnego razu mały zajączek wybrał się na krótką przebieżkę po najbliższej okolicy. Zima tego roku była wyjątkowo łagodna. Na polach leżało niewiele śniegu. Gdzieniegdzie wystawały źdźbła trawy i ozimina. I choć niebo było zasnute chmurami, to nic nie zapowiadało kolejnych opadów śniegu, a tym bardziej deszczu. Zajączek biegł radośnie polami, po miedzach, aż nagle... Nieee, proszę się nie martwić:) Zajączek wcale nie wpadł do wody, gdyż...
... zatrzymał się na skraju niezbyt głębokiego jaru, dnem którego płynął leniwie mały strumyk. Nie było w nim żadnych żab ani innych stworzeń i to nie tylko dlatego, że działo się to - jak wspomniano wyżej - zimą:) Błotniste brzegi strumienia miały dziwny kolor ochry i były porośnięte zieloną trawą, bo - w przeciwieństwie do fauny - flora w otoczeniu strumienia była obfita (nawet zimą). Miejsce było zwykłe, ale jednocześnie i niezwykłe. Nie było tam typowego źródełka, choć w ciszy, jaka panowała nad strumieniem, można było usłyszeć bardzo dziwny dźwięk, jakby coś...

16 komentarzy:

  1. Hmmmmm, ja to chyba wiem, jaka jest odpowiedź to nr 11......na maila?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja to ostatnio z braku czasu za nikim nie moge nadążyć - pozostaje mi tylko teraz schylić głowę zę się zapomniałam odpowiedzieć na pytania i buziaki przesyłam wielkie Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic, następnym razem przy kolejnej zabawie życzę ... trochę wolnego czasu:)

      Usuń
  3. Te kocurzyska też wspaniałe :) Jak dla mnie ,na karteczkę z życzeniami ślubnymi bardziej pasuje ta poprzednia para o której ci pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, po prostu czary mary i kicusie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koty są rewelacyjne, zwłaszcza ta trzecia kartka szczególnie urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzy koty patrzące na księżyc:)

      Usuń
  6. Witaj,wszystkie kartki są bardzo starannie wyszyte i tak bardzo wypracowane, równiutko wyhaftowane! Superowe! Ale taki szczytny cel motywuje do działania, bo Tymianki czekają. Pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz i dobre słowa:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Cudne te kocie karteczki - inne też widziałam... psowe i jajkowe... ale te - te podobają mi się najbardziej... i jak się w końcu naumiem to wiem jaki motyw będzie królował na moich karteczkach ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś (może już niedługo) na jakimś blogu (może Twoim) znajdę dopisek "a te karteczki zostały wykonane dzięki inspiracji znalezionej u cudarteńki":)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...