Translate

wtorek, 25 marca 2014

Cuda wianki na Tymianki - cz. II

Przedstawione poniżej karteczki są moim wkładem do aukcji na rzecz Fundacji Dom Tymianka, która odbędzie się 28-29 marca w Domu Aukcyjnym Tymianek's na blogu Dzika Kura w pastelowym kurniku
Karteczki dla miłośników psów wykonane są ręcznie metodą haftu matematycznego według wzoru The Form-A-Lines Puppy Set. Do wyszycia użyłam metalizowanych nici Metalux w tonacji ciemnobeżowej z dodatkiem złotej i kartonu w kolorze ecru o fakturze skóry, format 10cm x 14cm; karteczki naklejone są na papier Canson w kolorze tabacco i fakturze plastra miodu, format 15cm x 21cm. Do każdej karteczki dołączona jest biała wkładka, na której zmieści się dużo dobrych życzeń. 



Podobny zestaw karteczek może być nagrodą dla zwycięzcy w zabawie, o której pisałam tu (klik). Jak na razie wyniki przedstawiają się następująco:
I miejsce - Sowiarnia - 90 % punktów,
II miejsce  - Mika i Mnemo - 88 % punktów,
III miejsce - Maria Nowicka - 86 % punktów,
IV miejsce - Anette - 20 % punktów.
Oczywiście każdy chętny może jeszcze wziąć udział w zabawie, a dziewczyny mogą uzupełniać swoje zgłoszenia:) Zapraszam serdecznie:) Inne karteczki, które przygotowałam na aukcję, można zobaczyć tu (klik).

P.S. Czas na pierwszą podpowiedź dotyczącą fotografii zamieszczonej w etapie V mojej wiosennej zabawy.

Pewnego razu mały zajączek wybrał się na krótką przebieżkę po najbliższej okolicy. Zima tego roku była wyjątkowo łagodna.  Na polach leżało niewiele śniegu. Gdzieniegdzie wystawały źdźbła trawy i ozimina. I choć niebo było zasnute chmurami, to nic nie zapowiadało kolejnych opadów śniegu, a tym bardziej deszczu. Zajączek biegł radośnie polami, po miedzach, aż nagle... Nieee, proszę się nie martwić:) Zajączek wcale nie wpadł do wody, gdyż...

18 komentarzy:

  1. Takiego mam lenia, że chyba poza te moje 20% nie wyjdę. Pieski wyszły pięknie, koty zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenia rozumiem:) Dzięki za dobre słowa:)

      Usuń
  2. Z banerkiem poradziłam sobie inaczej, jest na moim fejsbuku i mój i twój .

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent do tych haftów Kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful cards!!Cute little pappies!!Great work!!I like it!!
    Wish you a happy week!!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  5. No w takim momencie się urywa, że nadal nic nie wiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są Twoje hafty a psiaki na nich urocze. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz:) Cieszę się, że psiaki się podobają:)

      Usuń
  7. Prawdziwe cuda-wianki :) śliczne karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo efektowne są te karteczki haftowane, a psiaki są urocze i chce się je pogłaskać!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że do mnie zajrzałaś:) Dzięki:))))

      Usuń
  9. zobaczył źródełko????? ten zajączek znaczy się? Fajne psiule na karteczkach.........i wiesz, co? Bociany przyleciały, siostra mi pisała, że dziś odwiedziły gniazdo!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczył...:) Za psiule dziękuję, a bociany już myślą chyba o młodych:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...