Cichy memoriał - Krościenko

Na Podkarpaciu, we wsiach w okolicy Sanoka, można zobaczyć oryginalnie przyozdobione drewniane domy, stodoły, szopy. Jest to "uliczna galeria" Arkadiusza Andrejkowa, będąca efektem projektu "Cichy memoriał".





W Krościenku jest również mural, wykonany na budynku strażnicy kolejowej (numer 159).






O projekcie można przeczytać na stronie autora Cichy memoriał. Pozostałe prace, do których dotarłam, można zobaczyć na stronie Street art Arkadiusza Andrejkowa.

Adnotacja:
  • deskal na domu i mural na budynku strażnicy kolejowej;
  • lokalizacja: Krościenko, gmina Ustrzyki Dolne, powiat bieszczadzki, województwo podkarpackie;
  • data wykonania fotografii: 21.01.2020 r.

10 komentarzy:

  1. Na drewnianych budynkach i mniejsze wyglądają jednak te murale lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie pisałem, że ogólnie to jest fajny pomysł?

      Tutaj dobrze wygląda ten chłop z widłami na chałupie, dzieci mniej. Chociaż widziałem u Grażyny te murale z Sanoka na kamienicach i tamte były ciekawe.
      Może do wsi pasują tylko deskale?

      Usuń
    2. Nie pisałeś:) Murale z Sanoka i nie tylko będą u mnie jeszcze na blogu. Zobaczysz i - mam nadzieję - spodobają się Tobie.

      Usuń
  2. Powtórzę po raz kolejny: zachwycają i wzruszają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś odwiedzę wszystkie miejsca, w których są deskale/murale Cichego memoriału.

      Usuń
  3. Piękny ten drewniany domek z deskalem Greka, ma bardzo ciekawy dach, fajnie by na nim strzecha wyglądała. Ten malunek na tym domu dodaje mu jeszcze większego uroku, a drewniany płot okalający zagrodę pasuje do całości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Me gustan estos dibujos en las casas ,son especiales.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.