Cichy memoriał - Myczkowce

Na Podkarpaciu, we wsiach w okolicy Sanoka, można zobaczyć oryginalnie przyozdobione drewniane domy, stodoły, szopy. Jest to "uliczna galeria" Arkadiusza Andrejkowa, będąca efektem projektu "Cichy memoriał".




O projekcie można przeczytać na stronie autora Cichy memoriał. Pozostałe prace, do których dotarłam, można zobaczyć na stronie Street art Arkadiusza Andrejkowa.

Adnotacja:
  • deskal na stodole;
  • lokalizacja: Myczkowce, gmina Solina, powiat leski, województwo podkarpackie;
  • data wykonania fotografii: 20.01.2020 r.

6 komentarzy:

  1. Starannie odnowiony dom i te stare deski z malowidłem znakomicie się dopełniają.
    Te rozmyte deskale jakoś bardziej mi się podobają, są takie mało rzeczywiste, nienachalne, wyglądają jak opiekuńcze duchy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na poprzednim deskalu było upamiętnienie dawnych mieszkańców. Tu niepokojące duchy z przeszłości. Jeśli to widok na pole, to OK, bronią gospodarstwa. Bo widzieć coś takiego na podwórku, np z okna kuchni to by było strach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się:) Dawne domy w tej okolicy były budowane tak, że wszystko: dom, stodoła, obora było pod jednym dachem. Tak więc z okien kuchni raczej nie da się tego zobaczyć.

      Usuń
  3. A mi me gustan ,aunque parecen guardianes de esas casas deshabitadas!!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strażnicy niezamieszkałych domów - trafne określenie.

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.