Cichy Memoriał - Wola Matiaszowa

Na Podkarpaciu, we wsiach w okolicy Sanoka, można zobaczyć oryginalnie przyozdobione drewniane domy, stodoły, szopy. Jest to "uliczna galeria" Arkadiusza Andrejkowa, będąca efektem projektu "Cichy memoriał".





Stodoła z deskalem znajduje się w osadzie domków drewnianych o nazwie Bjorkowo, gdzie podróżnych wita rzeźba gitary.


O projekcie można przeczytać na stronie autora Cichy memoriał. Pozostałe prace, do których dotarłam, można zobaczyć na stronie Street art Arkadiusza Andrejkowa

Adnotacja:
  • deskal na stodole;
  • lokalizacja: Wola Matiaszowa, Bjorkowo, gmina Solina, powiat leski, województwo podkarpackie;
  • data wykonania fotografii: 21.01.2020 r.

8 komentarzy:

  1. Zauważyłem, że na niektórych deskalach, na tym na przykład, twarze są całkiem wyraźne, a czasem to tylko mgliste zarysy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to zależy od tego, co w danym momencie chce przekazać autor. Na swojej stronie opisuje sposób przenoszenia fotografii na ściany stodół, np. tak: "Malowałem je szkicowo, transparentnie, aby zostawić jak najwięcej surowości ściany. By postacie wychodziły z niej, były integralną częścią danego obiektu, jakby tu były od zawsze…"

      Usuń
    2. No nie wiem. Momentami to wygląda dość dziwnie, tak jak na deskalu w nowszym wpisie, który zaraz skomentuję kończąc myśl.

      Usuń
    3. Nie znam się na sztuce, ale te deskale robią na mnie wrażenie - pozytywne.

      Usuń
  2. Muzycy na deskalu, rzeźba gitary, pewnie to muzykująca osada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie właścicielami są fani Björk Guðmundsdóttir – islandzkiej piosenkarki.

      Usuń
  3. Fantastycznie to wygląda. Muzyczne miejsce, ta gitara to mnie zaskoczyła. Jak ja kocham zobaczyć coś nowego i do tego pięknego. :) Pozdrawiam, radosnego weekendu Ci życzę. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Tobie też wszystkiego dobrego na weekend:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.