Cichy memoriał - Cisna

Na Podkarpaciu, we wsiach w okolicy Sanoka, można zobaczyć oryginalnie przyozdobione drewniane domy, stodoły, szopy. Jest to "uliczna galeria" Arkadiusza Andrejkowa, będąca efektem projektu "Cichy memoriał".





O projekcie można przeczytać na stronie autora Cichy memoriał. Pozostałe prace, do których dotarłam, można zobaczyć na stronie Street art Arkadiusza Andrejkowa.

Adnotacja:
  • deskal na ścianie Muzeum Cieśniańskiego;
  • lokalizacja: Cisna, gmina Cisna, powiat leski, województwo podkarpackie;
  • data wykonania fotografii: 22.01.2020 r.

8 komentarzy:

  1. Najbardziej rozbudowany deskal z tych które do tej pory pokazałaś i bardzo mi się podoba. Podoba mi się kolor tego budynku, jest taki ciepły, a malunek fajnie wpasowany kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, jak wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te deskale wymuszają krótki przystanek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na starych deskach te malunki mają chyba jednak więcej uroku.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.