Translate

wtorek, 20 sierpnia 2013

Chusteczniki ze słonecznikami

Lato w pełni. Świeci przepięknie słońce, przyciągając w swoją stronę kwiaty słoneczników. 
Ciekawostka: ziarna słonecznika mają związek z ciągiem Fibonacciego (układają się w spirale: 34 w jedną stronę i 55 w przeciwną, lub 55/89 spiral), tworząc przy okazji tzw. złoty kąt (w przybliżeniu kąt 137,5 stopni).
Ale dość tej matematyki w przyrodzie. Poniżej prezentuję dwa chusteczniki, które ostatnio wykonałam prostą metodą na "żelazko", pierwszy dla B. (kolejna moja praca, która trafiła za ocean), a drugi dla D.

chustecznik ze słonecznikami - widok z przodu

chustecznik ze słonecznikami - widok z boku

chustecznik ze słonecznikami - widok z przodu

chustecznik ze słonecznikami - widok z boku

Obie właścicielki chusteczników są zadowolone.

12 komentarzy:

  1. Chusteczniki są ślicznie ozdobione. Szczególnie podoba mi się ten drugi ze względu na wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Tak, wzór na drugim jest ciekawy. Wykorzystałam go już raz przy zdobieniu czajnika
      http://cudartenka.blogspot.com/2013/03/drugie-zycie-starych-czajnikow.html

      Usuń
  2. ten drugi jest prześliczny, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba chusteczniki są pięknie ozdobione, a motywy słoneczników są teraz jak najbardziej na czasie. Oba bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za komentarz:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki letni ten chustecznik.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ptaszki w Kaczorówce by się na te słoneczniki z pewnością rzuciły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, znając ptaszki (szczególnie sikorki, dokarmiane słonecznikiem całą zimę przez T.) nie miałyby nic przeciwko:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...