Translate

czwartek, 22 sierpnia 2013

Pudełko w kształcie serca

Brałam ostatnio udział w Siłowni Twórczej "Od serca", organizowanej przez Turkusowy Hamak. Moja praca nie zwyciężyła, ale nic to:))) Na bazie metalowego pudełka po czekoladkach powstało piękne serduszko. Spód pomalowałam wiśniową farbą, na wieczku są spękania (usilnie ćwiczę:))) i szlaczek delikatnych róż.

pudełko w kształcie serca - widok ogólny


Pudełko będzie prezentem dla S., która kiedyś mi te czekoladki dała. Mam nadzieję, że będzie zadowolona z tej wymiany:)
P.S. Jeszcze raz bardzo dziękuję tym wszystkim, którzy głosowali na moją pracę:)

28 komentarzy:

  1. Pudełko wyszło ślicznie. Spękania są bardzo ładne. Uwielbiam też róże. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowa nt. spękań - z nimi to zawsze nigdy nic do końca nie wiadomo:))))

      Usuń
  2. Też mam w domu takie pudełko, oczywiście już dawno opróżnione ;D ale trzymałam je bo zawsze wiedziałam że do czegoś się przyda. A tu proszę taki recykling, normalnie rewelacja, te spękania są przepiękne ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pudełeczko też długo leżało i czekało na natchnienie:)))

      Usuń
  3. Pudełko jest po prostu śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł!!! Pudełko teraz wygląda oryginalnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko na ciekawy kształt - tylko odrysować i... coś stworzyć na wzór:)

      Usuń
  5. Serducho jest cudowne bardzo mi się podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jest to różane serduszko!!!
    bardzo mi sie podoba:) róże to jedne z moich ulubionych kwiatów:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie sądziłam, że róże zostaną moim... ulubionym motywem, ale wśród serwetek dominują i wśród moich bliskich też:))))

      Usuń
  7. Nie wiem jak wyglądały inne prace, ale skoro Twoja nie zwyciężyła to poziom musiał być niezwykle wysoki :)

    Widzę, że promujesz recykling - w sumie z każdego pudełeczka można cuda zrobić - fajnie, że ktoś się tym zajmuje :)

    Lubię motyw róż, nadaje się na biżuterię.
    A mogłabyś zdradzić tajemnicę tej "popękanej" farby? :)

    wielobarwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poziom był wysoki:)
      Promuję recykling (z różnych powodów:)))
      Jeśli chodzi o motyw popękanej farby, to opiszę Ci to dokładniej (może dziś wieczorem:) Tymczasem miłego dnia:)

      Usuń
  8. Bardzo ładne, motyw różyczek jest przeuroczy, a spękania profesjonalne,mnie takie ładne nie wychodzą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spękania, jak mogłam się o tym przekonać ostatnio przy robieniu 12 deseczek, za każdym razem wychodzą inaczej. I chyba na tym m. in. polega ich urok:)))
      Co do różyczek - świetnie pasują do koloru spodu i bardzo ładnie się naklejają. Polecam tę serwetkę:)

      Usuń
  9. Śliczne serducho, motywy różyczek zawsze ładnie się prezentują i spękania ładnie widać:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sam pomysł jest świetny ,a wyszło uroczo pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że nie wiedziałam :-( oddać głos na takie cudo, to sama przyjemność :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, może następnym razem:))))

      Usuń
  12. Piękne !! no i róże jakby moje ulubione.... :) te same co mam na mebelkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mebelki widziałam, bardzo mi się podobają:))) Ten motyw róż jest bardzo wdzięczny:)

      Usuń
  13. Pooglądałam sporo Twoich prac. Są świetne, pomysłowe, różnorodne. Brawo za całokształt !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...