Zima w Pieninach_cz.IV

Piękny dzień, w miarę udeptany i niezbyt oblodzony szlak, rześkość powietrza - wszystko to zachęcało do kontynuowania wędrówki.

I po pewnym czasie pokazało się słońce, rozświetlające wszystko dookoła.


Przełęcz Szopka kusiła pięknymi widokami.




Zanim się spostrzegłam, już wędrowałam dalej, w kierunku szczytu.



CDN

Adnotacja:

  • Trzy Korony 982 m n.p.m.;
  • lokalizacja: Pieniny, Sromowce Niżne, gm. Czorsztyn, powiat nowotarski, województwo małopolskie;
  • data wykonania fotografii: 30.01.2024 r.;
  • polecam: Przełęcz Szopka (Chwała Bogu).

8 komentarzy:

  1. O słońce nagrodziło cię za tą szarlotkę zjedzoną na szybcika :) A może wzięłaś ją na drogę?
    Taaaaak warto było przemóc się i iść, iść, iść, iść i podziwiać oczywiście, bo przepięknie wkoło!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjadłam na miejscu, gdyż wcale nie planowałam tak długiej wędrówki. Miałam zajść tylko do "za zakrętem" i wrócić do pensjonatu. Ale świat przedstawiał się pięknie i warto było, jak piszesz, iść dalej.

      Usuń
    2. Tak, w takich pięknych okolicznościach, jeśli nogi chcą nieść, to warto iść dalej i dalej, jednakoż jest i tak, że nogi nie dają rady, ot takie życie.
      Fajnie że twoje nogi dają radę.

      Usuń
    3. Nie wiem, jak długo jeszcze, ale na razie daję radę.

      Usuń
  2. Szlak, widzę, był już dość udeptany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam po południu, przede mną trochę osób udeptało śnieg.

      Usuń
  3. Ciepłolubna łąka pienińska..warto ją zobaczyć na wiosnę albo w lecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dla tej łąki na wiosnę warto by było się tam wdrapać.

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.