IV Targi Rękodzieła

Dziś tylko kilka fotografii stoiska, które prezentowało owoce mojej współpracy z Tomkiem w ♭ aRT at home. Więcej zdjęć z imprezy nie mam, ale Tomek w poście Nasz drugi kiermasz opisuje wszystko dokładnie, pokazując przy okazji swoje fotografie.


Nasze stoisko było kolorowe i ciekawie urządzone (dzięki wypożyczonemu stojakowi, przy okazji dziękuję K.). Mieliśmy wspaniałe sąsiedztwo koleżAnki. I, co okazało się bardzo ważne, przestrzeń pod schodami była fantastyczną miejscówką - to z kolei zasługa p. M. z Centrum Szkoleń i Animacji. 


Dodatkową atrakcją naszego stoiska była przytulanka, która przyciągała wzrok wielu osób, a szczególnie mam z dziećmi. Niektórzy nawet chcieli ją od nas odkupić. Ale nie była na sprzedaż, to bardzo cenna pamiątka. Blisko dwa lata temu dostałam ją od Gosianki i JCO, można o tym poczytać we wpisie A grandeza dos amigos... Jej "ułańska fantazja" doskonale się wpisuje w profil naszego bloga, więc zaadoptowaliśmy ją z Tomkiem, tworząc z niej naszą maskotkę. Ma nawet imię.


Na razie imienia nie zdradzę, ale zapraszam w najbliższą sobotę na blog ♭ aRT at home - Tomek szykuje niespodziankę.

20 komentarzy:

  1. Piękne stoisko i fantastyczne doświadczenie!!!
    Pani reniferowa fajnie wygląda jako gospodyni stoiska, bardzo dobrze, żeście jej powierzyli tą rolę :)))
    W superowskim miejscu mieliście ulokowane stoisko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Arte to, że się już wystawiacie napawa optymizmem, że można coś innego robić niz te nasze huty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Optymizm:) Gdy się ograniczy huciany pesymizm, nie jest tak źle:)

      Usuń
  3. Maskotka rzeczywiście przyciąga wzrok - to była pierwsza rzecz, która rzuciła mi się w oczy już na pierwszym zdjęciu. Widzę, że i Twoje matematyczne kartki na stoisku się znalazły, a w ogóle to cuda tam mieliście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam tę maskotkę ze dwa lata temu i dopiero teraz znalazłam dla niej odpowiednie zajęcie:)

      Usuń
  4. Też pierwsze, na co zwróciłem uwagę, to ta łosiczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda, nie jest to Bazyli, ale ładnie się prezentuje wśród bombek, świeczek i drewienek:)

      Usuń
  5. Prace piękne i wykonane z największą starannością, a stoisko ,,na bogato'to efekt Waszej pracy z przyjemnością, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te Wasze stoisko było! :) a jaka bogata oferta! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie komentarze, dziękuję:)

      Usuń
  8. Tylko zazdrościć tym którzy mogli na żywo oglądać wasze cudeńka. Stoisko piękne. : )

    OdpowiedzUsuń
  9. oj takiej przytulanki to bym pilnowała oj pilnowała !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuantos trabajos bellos , me gusta el decoupage !!!!!!!!!!
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.