A w górach już jesień...

... a właściwie już prawie zima - szczególnie w najwyższych partiach.








Często we wrześniu w Tatrach pada śnieg, zaskakując nieprzyjazną pogodą turystów, szczególnie tych na Orlej Perci. Eeeech, żal, że narażają swoje i cudze życie. 
Przecież w górach jest tak pięknie.
I piękna jest piosenka, śpiewana przez Jadwigę Strzelecką (autorem tekstu jest Janusz Kondratowicz, muzykę skomponował Piotr Figiel).

A w górach już jesień,
Płomienne kolory,
A w górach już jesień,
I spokój na progu.
A w górach już jesień,
I śpieszne odloty,
Pożegnań czas...

14 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, że mogłaś się tam wybrać w tak cudowną aurę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite , aż trudno uwierzyć. A góry, widoki przepiękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś w lipcu zastała mnie zamieć śnieżna - właśnie na Orlej Perci:)

      Usuń
  3. Jaka ta nasza Polska jest cudna;)Widoki nieziemskie i zazdroszczę Ci,że byłaś tam teraz,jesienią.Jak człowiek siedzi na emigracji to tęskni okrutnie do takich krajobrazów.
    Pozdrawiam Cię ciepło z zielonej,ale nie tak pięknej Irlandii;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, tak - Polska jest piękna:) A szczególnie moje ulubione góry:) Dzięki za pozdrowienia z Irlandii - jeszcze tam nie byłam, może kiedyś pojadę, ale chyba nie na długo - bo tęsknota za krajem źle wpływa na mnie.

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia jesienno-zimowe.Widać na nich ,że w górach już jesień,a nawet odwiedziła je zima....A w górach już jesień królestwo niczyje... - piękny tekst.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. ehhh... zazdroszczę widoku... gór Bo śniegu jakoś w ogóle...
    W Tatrach jeszcze nie byłam... ale za górami tęsknię ogromnie....
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym mogła w życiu jeszcze raz wybierać, to nie miałabym nic przeciwko "posiadaniu" takiego widoku z okna jak na pierwszej fotografii:)

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia i piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ masz oko do pięknych ujęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie:) To nie ujęcia są piękne, te miejsca po prostu tak pięknie wyglądają:) O każdej porze roku:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.