Butelki na nalewki z motywem owoców

Doszłam ostatnio do wniosku, że malowanie "po całości" butelek na nalewki nie jest najlepszym pomysłem, zasłania się bowiem widok na to, co jest w środku. A przecież nalewki oznaczają się przepięknymi kolorami, które same w sobie są ozdobą.




Wykorzystując dużą ilość "zdobycznych" butelek po krupniku i serwetki z pięknymi motywami owoców, zrobiłam komplet (a właściwie trzy) butelek na: agrestówkę, nalewkę truskawkową, wiśniówkę i nalewkę malinową.


Butelki powędrowały do A., a ja teraz czekam na zwrot choć jednej - pełnej.

20 komentarzy:

  1. Z tak pięknych butelek mniamuśne nalewki smakują jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedni widok:-) A i smak musi być rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne butelki. nalewki na pewno będą smakować znakomicie przechowywane w takim szkle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto robić nalewki na zimowe wieczory:)

      Usuń
    2. O tak ja oczywiście robię , polecam rewelacyjną nalewkę z płatków róży i malinówkę ...obłędne są :)

      Usuń
    3. Ewo, nalewka z płatków róży - to pewnie "napitek-marzenie":))))

      Usuń
  4. napiłabym się takiej naleweczki:))butelki śliczne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne butelki a ten cały zastęp butelek na agrestówkę, wiśniówkę i inne nalewki wygląda rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda i owszem, ale niezbyt dobrze mi się je robiło - próbowałam spękań na szkle bez podkładu i nie wyszło tak jak trzeba. Po ozdobieniu konturówką - może być:)

      Usuń
  6. O i takie sobie musze zrobić, bo nalewki się macerują, a nie można ich przecież zasłonić zamalowaną na ful butelką:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuję z tymi butelkami na różne sposoby: maluję farbą, kleję papierem ryżowym i dochodzę do wniosku, że ładna butelka z ładną "etykietą" i dobrą zawartością to jest to, czego mi trzeba:)

      Usuń
  7. Świetny pomysł z tymi butelkami na nalewki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz w 100% rację.Po co zasłaniać piękne kolory,nich każdy widzi co jest w środku;)Takie rozwiązanie jest świetne.Co do nalewek to chętnie bym skosztowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie robię nalewkę śliwkową, zapraszam:))))

      Usuń
  9. Butelki znakomicie wyglądają i są dekoracyjne. Nalewka z takiej buteleczki pewnie smakuje przednio!!! pozdrawiam i życzę samej przyjemności z delektowania się naleweczkami- M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nastawiłam śliwowicę i wiśniówkę. Zapraszam serdecznie:) Dzięki za życzenia:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.