Chustecznik i deseczka z konwaliami

Na specjalne zamówienie A., z okazji jej imienin, powstał chustecznik z konwaliami. Przepiękna serwetka aż prosiła się o wykorzystanie jej do ozdoby pudełka.


    




Do kompletu z chustecznikiem zrobiłam deseczkę do odpukiwania w niemalowane - też z motywem konwalii. O właściwościach jaworowych deseczek i życzeniach z nimi związanych; dobroci, szczęścia, wiecznego zdrowia i dobrobytu można przeczytać w zakładce "Odpukać w niemalowane" i we wcześniejszym wpisie "Deseczki do odpukiwania w niemalowane". 



 T. tak się spodobał motyw konwalii, że zażyczył sobie podobnego chustecznika.


P.S. To, że dziś piątek i trzynastego jest niezamierzoną zbieżnością z terminem ukazania się tego wpisu. Po prostu - dziś prezenty zostaną wręczone.Mam nadzieję, że będą się A.  podobać.

12 komentarzy:

  1. FICARAM LINDOS,PARABÉNS.UM FELIZ DOMINGO.BEIJO.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. Pozdrawiam i zapraszam częściej:)

      Usuń
  2. O u ciebie wiosna a u mnie jeż zima piękne wykonanie tak się cieplej mi zrobiło pozdrawiam ciepło Maria i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wiosna jest na przekór jesieni:) Brr, u mnie leje i burze "chodzą". Pozdrawim cieplutko:))))

      Usuń
  3. Witam!!! Obejrzałam, Twoje prace są bardzo ładne. Uwielbiam haft matematyczny i decoupage, podoba mi się u Ciebie. Pozdrawiam:)z ochotą będę tu wracała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za dobre słowa i serdecznie do mnie zapraszam :)

      Usuń
  4. Good morning Poland!!!I was in Poznan,i love your country!!
    Your box is beautiful!!!Great decoupage work!!!Thank you for visiting my blog!!!Se you again!!!
    Dimi... Athens...Greece

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja byłam w Atenach:) I bardzo mi się tam podobało:))) Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  5. Piękny zestaw, pozdrawiam i obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam wśród moich obserwatorów, cieszę się, że zajrzałaś:)

      Usuń
  6. bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.